قیمت ایزوگام دلیجان درب کارخانه

قیمت ایزوگام ، قیمت ایزوگام دلیجان درب کارخانه ، لیست جدید قیمت ایزوگام دلیجان با نصب در تهران ، بررسی قیمت روز ایزوگام از برندهای معتبر کشور تنها در وب سایت ایزوگام سپهر.

 

ایزوگام دلیجان

قیمت ایزوگام دلیجان درب کارخانه ، ایزوگام بام گستر دلیجان با شماره ثبت ۱۱۷ یکی از انواع شناخته‌شده و با کیفیت ایزوگام است که در شهر دلیجان تولید می‌شود.

این شرکت در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. ظرفیت تولید ایزوگام در شرکت بام گستر دلیجان چهار میلیون متر مربع در سال است. شرکت دارای آزمایشگاه‌های بررسی و کنترل کیفیت مجهز است و تلاش می‌کند تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین به کارگیری کارشناسان خبره در زمینه عایق‌های رطوبتی، بهترین محصول را با نشان استاندارد به دست مصرف کننده نهایی برساند.

ایزوگام بام گستر دلیجان در سال ۱۳۷۷ موفق شد که دو محصول فیلم پلی اتیلن و فیلم پلی استر را نیز به محصولات تولیدی خود اضافه کند. با تلاش متخصصان و کارکنان این شرکت، موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO 9001:2000 گردید.

چرا ایزوگام دلیجان را انتخاب میکنم ؟

هر ایزوگام خوب و مرغوب دارای مشخصات و ویژگی هایی است که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید . انواع ایزوگام دلیجان نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند  که دارای مشخصات و ویژگی های زیر هستند .

  • داراری علامت استاندارد
  • پابداری حرارت
  • نفوذ ناپذیری در برابر آب
  • مقاومت در برابر اشعه UV
  • انعطاف پذیری در برابر سرما
  • ضخامت و وزن استاندارد

 

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 0912595790

 

قیمت رول ایزوگام دلیجان درب کارخانه

قیمت رول ایزوگام ، با توجه به اینکه شرکت بام گستر دلیجان دارای نمایندگی های متعددی در سطح کلان شهر تهران می باشد ، شما میتوانید ایزوگام اصل بام گستر دلیجان را از شرکت ایزوگام سپهرنمایندگی ایزوگام بام گستر دلیجان در تهران و کرج با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و محصولات این شرکت را با کمترین قیمت و با خدمات ویژه دریافت کنید. همچنین شما میتوانید بعد از نصب ایزوگام ضمانت نامه خود را دریافت کنید و خیال خود را بابت اصل بودن ایزوگام راحت کنید چرا که هیچ شرکتی ایزوگام تقلبی را ضمانت نمی کند. شما میتوانید با تماس با مجموعه ایزوگام سپهر لیست قیمت محصولات ایزوگام بام گستر و سایر شرکت های مطرح تولید کنند ایزوگام را از مشاوران ایزوگام سپهر دریافت کنید و در کنار ان از خدمات مشاوره خریدو بازدید رایگان از محل نیز استفاده کنید

جدول روزانه قیمت ایزوگام دلیجان

قیمت روز ایزوگام  محصولات شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان در تمامی نقاط ایران دارای نمایندگی پخش و نصب می باشد. محصولات پودری و فویلدار این کارخانه با توجه به تعداد رول مورد استفاده، بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز ایزوگام دلیجان و سفارش یا خرید ایزوگام بام گستر دلیجان می توانید ما تماس بگیرید.

در وب سایت شرکت ایزوگام سپهر ، می توانید بهترین قیمت را برای این محصول مشاهده و انتخاب نمایید، این شرکت در تمامی نقاط تهران نمایندگی داشته و در اسرع وقت امور مربوط به فروش و نصب ایزوگام را انجام داده و ضمانت نامه های اجرا و کیفیت را برای شما ارسال می کند.

کافی است برای هرگونه مشاوره رایگان در زمینه های قیمت ایزوگام و یا نصب ایزوگام و خدمات قیرگونی و آسفالت با ما تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین