قیمت ایزوگام جردن در تهران

قیمت ایزوگام جردن در تهران ، قیمت جدید ایزوگام جردن با نصب و اجرا ، لیست قیمت ایزوگام در سال 1402 ، قیمت روز انواع ایزوگام دلیجان با نصب در تهران و کرج ، قیمت ایزوگام دلیجان درب کارخانه .

قیمت ایزوگام جردن

از جمله محصولات با کیفیت و دارای مقاومت بسیار بالا می توان به ایزوگام جردن اشاره کرد که معمولا با قیمت مناسبی وارد بازار می شود. در واقع به دلیل اینکه این ایزوگام دارای کیفیت، جنس و قیمت بسیار مناسبی است به شما توصیه می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد ایزوگام و البته قیمت ایزوگام جردن نکات مهمی برای شما ارائه دهیم.

قیمت ایزوگام جردن در تهران

روش نصب ایزوگام جردن

لازم است بدانید که نه تنها قیمت ایزوگام با کیفیت اهمیت دارد بلکه حتی پس از آن نصب ایزوگام نیز باید به صورت اصولی و درست انجام شود تا بتوان نتیجه ای که نیاز است را از آن گرفت. در ادامه روش نصب اصولی ایزوگام را برای شما معرفی می کنیم.

نصب ایزوگام جردن

۱. تمیزکاری : در ابتدا پس از استعلام قیمت ایزوگام جردن و خرید آن باید اقدام به تمیز کردن سطح مورد نظر کنید‌. به عبارتی بهتر سطح مورد نظر برای نصب ایزوگام در آن باید به طور کامل با آب و جارو شسته شود و محیط را از هرگونه گرد و خاک پاک کرد.

۲. زیرسازی : این گام که به اصلاح سطح نیز شناخته می شود باید حتما انجام شود. در واقع باید سطح را از هرگونه ایرادات بنایی تخلیه کرد به عنوان مثال در صورتی که قسمتی از بتون ساختمان ترک برداشته است باید در ابتدا با دوغ آب آن را پر کرد و سپس پس از رفع تمامی مشکلات موجود اقدام به نصب ایزوگام کرد. لازم است توجه کنید که ایجاد زیرسازی لازم از جمله عواملی است که می تواند بر افزایش قیمت ایزوگام جردن اثر گذار باشد.

۳. قیر : برای اینکه بتوان چسبندگی لازم بین ایزوگام و سطح را ایجاد کرد می توان از قیر کمک گرفت خصوصا اگر که سطح به میزان کافی صاف نباشد.

۴. اندازه گیری : از مهم ترین قسمت نصب و اجرای ایزوگام اندازه گیری دقیق ایزوگام مورد نیاز است.

نکات مهم پیش از نصب ایزوگام

۱. یکی از مهم ترین نکات که قبل از خرید و یا حتی گرفتن استعلام قیمت ایزوگام باید به آن دقت کنید این است که ایزوگام کیفیت لازم را برای ماندگاری طولانی مدت داشته باشد و پس از مدت کوتاهی دچار خرابی نشود که این امور به جنس و کیفیت ایزوگام وابسته است. بنابراین به شما توصیه می شود ایزوگامی را خریداری نمایید که دارای علامت استاندارد باشد چرا که این علامت معمولا فقط برای جنس با کیفیت استفاده می شود که البته بر روی قیمت ایزوگام جردن نیز اثر گذار است.

۲. از بهترین مکان ها برای نصب کردن ایزوگام سطحی است که آغشته به قیر باشد. درواقع سطوحی که دارای آسفالت و قیر از قبل هستند از بهترین مکان ها برای نصب ایزوگام به حساب می آیند. بنابراین برای سطوحی که بتنی و یا سیمانی هستند می توانید ایزوگام با کیفیت و استاندارد را برای سال ها بر روی آن نصب کرد.

۳. ناودان ها از قسمت های مهم ساختمان ها هستند و بنابراین پیش از اطلاع گرفتن از قیمت ایزوگام و یا حتی خرید و نصب آن باید حتما به فکر آن ها باشید. در واقع تنها راهی که به کمک آن آب از پشت بام خارج می شود، ناودان ها هستند و بنابراین لازم است که شیب موجود در پشت بام به گونه ای باشد که همه ی آب های پشت بام از آن ها خارج شود.

۴. برای نصب کردن در ابتدا باید به شرایط آب و هوایی دقت کنید. در واقع اگر که در دمای پایین اقدام به نصب ایزوگام جردن کنید ممکن است به درستی بر سطح مورد نظر نچسبد و به عبارتی بدترین زمان برای نصب ایزوگام به هنگام برف و باران و سرما است. بنابراین توصیه می شود در فصول گرم سال اقدام به نصب کنید تا ایزوگام فرصت کافی برای درست چسبیدن بر سطح را داشته باشد.

در نهایت لازم است بدانید که قیمت ایزوگام به دلیل نوسانات موجود در بازار به طور پیوسته در حال تغییر است و بنابراین توصیه می شود برای گرفتن استعلام قیمت ایزوگام جردن به سایت و یا نمایندگی که قیمت ایزوگام را به صورت مداوم به روز می کند، مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین