قیمت ایزوگام با نصب در گرگان

قیمت ایزوگام در گرگان با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام ، ارزانترین لیست قیمت ایزوگام در شهرستان گرگان با نصب و اجرا ، بروزترین جدول قیمت ایزوگام دلیجان ، قیمت رول ایزوگام بدون نصب با ارسال رایگان در شهرستان گرگان .

نصب و اجرای ایزوگام در شهرستان گرگان

قیمت ایزوگام / نصب ایزوگام از سری اقدامات پوششی و حفاظتی دیوار و سقف بوده که در انواع مختلف برای ساختمان‌های گوناگون انجام می‌شود. نصب ایزوگام با استفاده از تجهیزات مخصوص مانند دستگاه نصب ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در بافت دیوار و سقف ساختمان صورت می‌گیرد.نصب ایزوگام که یک عایق پوششی بسیار پرکاربرد برای جلوگیری از ایجاد پوسیدگی در بافت‌های ساختمانی و همین طور بهینه سازی مصرف انرژی بوده یک اقدام کاملا تخصصی است. از این رو انجام غیر اصولی این کار با آسیب مستقیم با مشکلات زیادی همراه خواهد بود.به همین دلیل توصیه ما به شما استفاده از خدمات شرکت ایزوگام سپهر می باشد . ایزوگام سپهر با بهره گیری از نیروی مجرب و کارآزموده ، بهترین و حرفه ایی ترین نصابان ایزوگام را در اختیار دارد تا بتواند پروژه عایق کاری ساختمان شما درشمال کشور و در شهرستان گرگان را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت اجرا نماید .

 

نصاب ایزوگام در گرگان با 10 سال ضمانت

قیمت ایزوگام / پیدا کردن نصاب ایزوگام حرفه ایی در ساری ، از آنجایی که نصب ایزوگام با مراحل مشخص و تخصصی همراه بوده و از طرفی دیگر نصب صحیح آن بطور مستقیم بر بافت ساختمان تاثیر دارد بنابراین انتخاب شرکت‌های باتجربه و کاربلد در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

زیرسازی نا مناسب، عدم رفع ترک‌های دیوار و سقف و همین طور عدم تشخیص میزان و نوع ایزوگام مناسب برای ساختمان عملا با از دست رفتن هزینه شما در قبال نتیجه نامطلوب همراه است. وب سایت شرکت ایزوگام سپهر به راحتی می‌توانید به بهترین و متخصص ترین افراد در نصب ایزوگام برای سقف و دیوار دسترسی داشته باشید.

ما بهترین انواع ایزوگام از معتبر ترین برندهای موجود در بازار و همچنین بهترین نصابان ایزوگام را در اختیار داریم . این نکته مثبت به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب مناسب برای انجام و نصب ایزوگام در ساختمان مدنظر خود داشته و این کار را به فرد متخصص بسپارید.

قیمت نصب ایزوگام در گرگان

معیارهای تعیین هزینه و قیمت نصب ایزوگام بر اساس فاکتور‌های اصلی مثل متراژ ایزوگام، نوع ایزوگام، نحوه زیرسازی، وضعیت سقف و دیوار و در نهایت تجهیزات مورد نیاز برای نصب ایزوگام متغییر می‌باشد. البته قیمت اصلی خرید و نصب ایزوگام برای ساختمان با تعرفه‌ای مشخص برای سال 1400 اعلام شده و قابل انجام می‌باشد.

برای دسترسی سریع به قیمت ایزوگام و نصب در ساختمان مدنظرتان پس از ثبت سفارش در سایت و اپ “خدمت از ما” به راحتی می‌توانید از افراد متخصص و فعال در این زمینه استعلام قیمت ایزوگام رایگان بگیرید.

چگونه ایزوگام را نصب کنیم؟

برای نصب ایزوگام بر روی سقف و دیوار و جلوگیری از نفوذ رطوبت و بارش‌های انجام شده در بافت ساختمان رعایت یک سری اصول در قالب دستورالعمل نصب ایزوگام ضرورت دارد. در این بخش به مهم‌ترین نکات در هنگام نصب ایزوگام در قسمت‌های مختلف ساختمان اشاره خواهیم داشت.

6 مرحله برای نصب ایزوگام بصورت صحیح

  1. تمیز کردن سطحی که باید عایق و ایزوگام بر روی آن نصب شود با یک شستشوی نسبتا سطحی
  2. انجام زیرسازی با مواد مناسب برای محل‌هایی که در اثر تغییرات آب و هوایی و گذر زمان دچار ترک خوردگی شده است.
  3. اگر سطح زیر ایزوگام شرایط مطلوبی برای عایق کاری ندارد قبل از شروع نصب ایزوگام باید از قیر و پرایمر ایزوگام برای آماده سازی سطوح استفاده شود.
  4. اندازه گیری با دقت و بر اساس اصول تعیین شده قبل از انجام و نصب ایزوگام در محل مورد نظر صورت گیرد.
  5. بازکردن رول ایزوگام متناسب با اندازه مورد نیاز برای نصب ایزوگام بر روی سطوح. این کار باید وابسته به نوع بسته بندی و همین طور جنس ایزوگام بصورت اصولی با ابزار مخصوص انجام شود.
  6. نصب ایزوگام در این مرحله بر اساس نوع تخصص افراد و همین طور اصول تعیین شده صورت می‌گیرد.

نکات مهم در نصب ایزوگام ساختمان

اجرای دستورالعمل نصب ایزوگام با یک سری نکات و اصول خاص همراه بوده که هر کدام در طول عمر ایزوگام و همین طور محافظت این عایق پوششی از بافت‌های ساختمانی تاثیر بسزایی دارد. بنابراین به نکاتی در این زمینه اشاره خواهیم داشت.

  • در هنگام انتخاب نوع ایزوگام به وضعیت آب و هوایی محل سکونت خود دقت داشته و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.
  • تمیز بودن سطح زیرین عایق کاری و همین طور نصب ایزوگام در دوام و چسبندگی آن تاثیر زیادی دارد.
  • توجه داشته باشید سطح همپوشانی تکه‌های ایزوگام در هنگام نصب نباید از 10 سانتی متر کمتر باشد.
  • بر روی قسمت‌های آب رو بهتر است بیش از یک لایه عایق نصب شود.
  • برای ترمیم ایزوگام لکه‌های ایجاد شده در سطح آن را با حرارت پوشش داده و این کار را به دقت انجام دهید.
  • نصب ایزوگام برای سطوح مختلف با روش‌های گوناگونی همراه بوده بنابراین در هنگام نصب ایزوگام روی دیوار، سقف و کف مکان‌هایی مثل استخر به این نکات باید توجه ویژه داشت.
  • در شرایط جوی نامساعد مانند زمان بارش باران و برف اقدام به نصب ایزوگام نکنید.
  • تمامی مراحل نصب ایزوگام باید تحت نظارت افراد متخصص و مطلع از کار با دستگاه ایزوگام و نحوه نصب آن صورت گیرد.

 

چرا استفاده از ایزوگام بهتر است؟

ایزوگام نام بازرگانی عایق ضد آب برای پوشش بام‌ها، استخر‌ها و دیوار‌ها است. ایزوگام از لایه‌های مختلفی شامل تیشو و قیرهای طبیعی و صنعتی تهیه می‌شود و به عنوان یک عایق با دوام شناخته شده است. قابل ذکر است قیمت نصب ایزوگام نیز در مقایسه با روش‌های دیگر نسبتا ارزان و قابل قبول است. در گذشته، برای عایق‌بندی رطوبتی بیشتر از قیرگونی بهره می‌بردند. ولی اکنون به دلیل سرعت، سهولت و دقت در نصب و عمر طولانی تر آن نسبت به روش‌هاي قدیمی‌تر و همین طور حفظ محیط زیست کاربرد بیشتری دارد.

 

راه تشخیص ایزوگام مرغوب چیست؟

برای تشخیص مرغوب بودن و یا نبودن ایزوگام به نکات زیادی باید توجه کرد که ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین و ملموس‌ترین مشخصات را در زیر برای شما بیاوریم تا بتوانید به سادگی کیفیت ایزوگام را مورد بررسی قرار دهید. پس برای آشنایی بیشتر با نشانه‌های ایزوگام نامرغوب با ما همراه باشید.

  • ایزوگام‌ها به دلیل استفاده از پودرهای معدنی باعث می‌شوند بوی گازوئیل صنعتی و یا مازوت در آن احساس شود اما در ایزوگام‌های نامرغوب بوی نامطبوعی ناشی از مواد بی‌کیفیت استفاده شده در آن احساس می‌شود.
  • یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تشخیص مرغوب بودن و یا نبودن ایزوگام لمس ایزوگام است. اگر هنگام لمس ایزوگام لایه‌ای سیاه رنگ به دست منتقل شود آن ایزوگام مرغوب نبوده زیرا عدم انتقال رنگ نشان دهنده این است که مواد پلیمری و قیر استفاده شده در ایزوگام مرغوب هستند.
  • از آنجایی که ایزوگام عایق رطوبتی مقاوم است؛ پس در صورت کشش و تا شدن نباید به سادگی بشکند. حتما از مرغوب بودن ایزوگام مطمئن شوید زیرا ایزوگام نامرغوب عمر و استحکام ساختمان را کاهش می‌دهد.

 

انواع ایزوگام موجود در بازار

  • ایزوگام تک لایه: این نوع ایزوگام شامل پلی استر دوخته است و نسبت به نوع دو لایه ظریف تر و قابلیت انعطاف بیشتری دارد.
  • ایزوگام دو لایه: شامل تیشو و پلی استر است که ضخیم تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری است.
  • ایزوگام با روکش آلومینیوم: این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد.
  • ایزوگام بدون روکش آلومینیوم: این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، حمام و… به کار می‌رود.
  • ایزوگام طرح دار با روکش رنگی با طرح های متنوع و جذاب برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان.
  • ایزوگام شنی با روکشی از سنگ ریزه و ماسه جهت طول عمر و دوام بالا .

 

جدیدترین لیست قیمت ایزوگام دلیجان ، قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین