عوامل تعیین کننده قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام / هنگامیکه برای خرید ایزوگام با یک به چند شرکت فروش و نصب ایزوگام  مراجعه کنید ، متوجه این موضوع خواهید شد که تفاوت بسیار زیادی بین قیمت انواع ایزوگام وجود دارد . همچنین تفاوت زیادی بین قیمت ایزوگام درب کارخانه با قیمت ایزوگام با نصب و اجرا دیده می شود .

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

آیا ایزوگام ها با یکدیگر متفاوتند ، دلیل تغییر در قیمت نصب ایزوگام چیست؟

ما در این مقاله در وب سایت ایزوگام سپهر قصد داریم تا شما را با عوامل تعیین کننده قیمت ایزوگام آشنا نماییم .

عوامل موثر در قیمت ایزوگام

قیمت ایزوگام / از عوامل موثر در تعیین قیمت انواع ایزوگام می توان به این موارد اشاره کرد :

  • برند و نام تجاری ایزوگام

برند و نام تجاری امروزه به یکی از مهمترین عوامل ایجاد تفاوت در قیمت انواع ایزوگام بدل شده است چرا که این برند علاوه بر آنکه می تواند معرف کیفیت محصول باشد ، نشان دهنده حسن سابقه شرکت سازنده ، استقبال مشتریان و همچنین تجربه پشتیبانی و ضمانت ایزوگام از سوی شرکت سازنده باشد . مسلما برندهای معتبر از قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر انواع ایزوگام با برندهای متفرقه برخوردار هستند.

همانگونه که مسحضر هستید انواع ایزوگام با برندهای بسیار متنوع در بازار موجود است . از برندهای معتبر ایزوگام میتوان به برند ایزوگام بام گستر دلیجان ، برند ایزوگام شرق مشهد که کاملا شناخته شده هستند اشاره نمود .

  • نشان استاندارد ایزوگام

نشان استاندارد ملی ایران روی بدنه ایزوگام ، معرف تضمین کیفیت ایزوگام تولید شده می باشد . استفاده و نصب ایزوگام های فاقد نشان استاندارد دقیقا به معنی استفاده از ایزوگام نامرغوب و بی کیفیت است . امروزه اکثر ایزوگامهای تولید شده در ایران دارای نشان استاندارد ملی و نشان استاندارد اروپا و گواهینامه های ایزو  در مدیریت کیفیت می باشند .

  • نوع ایزوگام

نوع ایزوگام متناسب با خواست و نیاز ما یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت است . قیمت ایزوگام ساده بدون روکش و فویل آلومینیومی که برای عایقکاری اجزا و سطوح داخلی ساختمان بکار گرفته می شوند بمراتب ارزانتر از قیمت ایزوگام های فویل دار می باشد . همچنین قیمت ایزوگام رنگی طرحدار ، قیمت ایزوگام ماسه ایی که بیشتر جنبه تزیینی دارند نیز بالاتر از انواع دیگر است .

ممکن است شما قصد نصبو اجرای ایزوگام در مناطق سردسیر کشور و یا مناطق گرمسیری را داشته باشید . بطور قطع قیمت انواع ایزوگام مناسب برای هر منطقه اب و هوایی با مناطق دیگر بسیار متفاوت است .

  • کیفیت مواد اولیه تولید ایزوگام

خوب به مهمترین عامل تعیین کننده قیمت ایزوگام یعنی کیفیت مواد اولیه در تولید رسیدیم . همانطور که می دانید مواد اولیه تولید ایزوگام قیر و الیاف تیشو و پلی استر میباشد .

قیرهای موجود در بازار در انواع قیر طبیعی (پالایشگاهی ) و قیر دمیده ( اکسیده ) و قیر پلیمری می باشند . قیر پلیمری و قیر طبیعی با کیفیت ترین انواع قیر بوده و قیمت بمراتب بالاترین نسبت به قیر اکسیده دارد . همچنین الیاف تیشو و پلی استر نیز در کیفیت های مختلف و با قیمت های متفاوت وجود دارد .

بسته به اینکه شرکت سازنده ایزوگام از چه نوع قیر و الیافی در تولید خود استفاده کرده باشد ، قیمت تولیدات می تواند بسیار متفاوت باشد . برای اطلاع از مواد اولیه تولید هر ایزوگام ابتدا به بروشور حاوی اطلاعات ایزوگام که روی بدنه رول ایزوگام چسبانده شده است مراجعه نمایید . همچنین می توانید برای افزایش آگاهی با یک مشاور با تجربه مشورت کنید .

 

نتیجه

انتخاب یک ایزوگام با کیفیت و قیمت دلخواه و نصب ایزوگام بصورت اصولی نیاز به تجربه و مهارت دارد . قبا از هر گونه خرید حتما با یک مشاور با تجربه مشورت نمایید .

شرکت ایزوگام سپهر یکی از معدود شرکت های با تجربه در فروش و نصب ایزوگام با سابقه چندین ساله است که با داشتن کادر بسیار متبحر و با تجربه آماده عقد قرار داد جهت نصب ایزوگام در تمامی مناطق تهران و کرج می باشد . تمامی پروژه های نصب با ضمانت نامه ده ساله بدون قید و شرط  تضمین می گردد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین