قیمت ایزوگام با نصب در شرق تهران

قیمت ایزوگام ، لیست جدید قیمت انواع ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا در مناطق و محلات شرق تهران ، قیمت روز ایزوگام با نصب در منطقه 8 شهرداری تهران ، قیمت ایزوگام با نصب در نارمک تهران ، قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در محله مجیدیه تهران، قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در محله هفت حوض تهران ، قیمت روز ایزوگام با نصب در محله تهران پارس ، قیمت ایزوگام در محله زرکش ، قیمت ایزوگام در محله فدک، قیمت ایزوگام در محله دردشت ، قیمت ایزوگام در منطقه 13 شهرداری تهران ، قیمت ایزوگام در محله سرخه حصار .

 

قیمت ایزوگام با نصب در شرق تهران

لیست جدید قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در مناطق  و محلات شرق تهران توسط شرکت ایزوگام سپهر

مناطق شرق تهران محدوده وسیع شامل منطقه یک و منطقه دو و منطقه پنج و مناطق 4 و 8 و 13  و 14 شهرداری تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. تهران شهری عظیم و بزرگ می باشد که با قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار عالی در ایران، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود.

در واقع شهر تهران از جمله مشهور ترین شهر های ایران می باشد که این شهرت، بی دلیل نیست. علت شهرت این شهر وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی، و به طور کلی، تعداد بسیار زیادی از دیدنی ها می باشد. جالب است بدانید که عموم این جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله های غرب تهران قرار دارند.

عایق کاری ساختمانهای تجاری و مسکونی و ساختمان های اداری ، بخصوص نصب و اجرای ایزوگام جزء خدماتی است که در این مناطق مهم از تهران بسیار امری ضروری و تاثیر گذار است .

شرکت ایزوگام سپهر یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش و نصب ایزوگام در تهران می باشد که با در اختیار داشتن کارد مجرب و متخصص ، بیش از صدها پروژه موفق را تا کنون در مناطق 22 گانه تهران با موفقیت و رضایت کامل مشتری به انجام رسانیده است . تمامی خدمات ایزوگام سپهر فروش و نصب ایزوگام ، قیروگونی و آسفالت با ده سال ضمانت نامه کتبی انجام می پذیرد .

حوزه فعالیت شرکت ایزوگام سپهر در مناطق و محلات شرق و شمال شرق و جنوب شرقی تهران شامل مناطق زیر میگردد :

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در منطقه 4 تهران

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در منطقه چهار شهرداری تهران، منطقه 4 شهرداری تهران یکی از مهمترین بخش های شرقی تهران است که مناطق و محلات زیادی را در خود جای داده است . از جمله محلات مهم در منطقه چهار تهران ، محله حکیمه ، اوقاف محله لویزان ، محله قنات کوثر ، محله مجیدآباد ،تهران پارس ، محله خاک سفید ، ضرابخانه پاسداران ، محله کالاد ، مهران ، محله شمس آباد، محله مجیدیه ، محله کوهسار ، محله نارمک ، محله جوادیه ، شمیران نو ، مبارک آباد می توان اشاره نمود .

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در منطقه 8 تهران

جدید ترین لیست قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در منطقه 8 تهران ، یکی دیگر از مناطق مهم تهران که در پوشش خدمات عایقکاری شرکت ایزوگام سپهر می باشد ، منطقه 8 شهرداری تهران در شرق این کلان شهر است . منطقه 8 دارای مناطق و محلات فراوانی است که در تمامی آنها پروژه های فراوانی در جهت نصب ایزوگام ، قیرگونی و آسفالت از سوی ایزوگام سپهر انجام شده است ، در این مقاله به چند محله در این منطقه از تهران اشاره می کنیم .

قیمت ایزوگام،محله هفت‌ حوض در منطقه 8 :

هفت‌ حوض نام یکی از محله‌ های نارمک است. محله هفت‌ حوض یا سرسبز به دلیل بازارهای قیمت مناسبش معروف است. هفت‌حوض پر از مغازه‌های لباس و کفش و کیف است. سه مرکز خرید نبوت، امرالداستار و سون‌سنتر در هفت‌حوض واقع شده‌ اند.

قیمت ایزوگام ،محله مجیدیه در منطقه 8 :

بافت محله مجیدیه سنتی است و از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است. ساکنین این محله را افراد با طبقه اجتماعی متوسط تشکیل می‌دهند. بیشتر اهالی مجیدیه ارمنی هستند. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این محله متوسط است و مناسب کارمندان و دانشجویان می‌باشد. دومین کارخانه سوسیس و کالباس ایران در کاظم‌آباد مجیدیه ساخته شده است. کلیسای گریگور لوساووریچ مقدس در مجیدیه واقع شده است.

قیمت ایزوگام ،محله تسلیحات در منطقه 8 :

یکی دیگر از محله‌های منطقه ۸ تهران، محله تسلیحات است که قبلا بخشی از محله وحیدیه بوده است و حدود یک دهه از مستقل شدنش می‌گذرد. دلیل نام‌گذاری محله تسلیحات این است که در گذشته اداره تسلیحات ارتش زمین‌هایی را در این محله به کارکنان خود واگذار کرد. به همین جهت اکثر ساکنان این محله را کارمندان تسلیحات ارتش تشکیل می‌دهند. حمام مریخ، پارک تسلیحات و حمام کسری در این محله واقع شده‌اند.

 قیمت ایزوگام ،محله وحیدیه در منطقه 8 :

از محله‌های با اصالت و قدیمی منطقه ۸ تهران می‌توان وحیدیه را نام برد. در گذشته، به دلیل ارزان بودن قیمت زمین در وحیدیه، مهاجران بسیاری این محله را برای سکونت انتخاب کردند. امروزه محله وحیدیه را خیابان شهید شجاع‌الدین داودی می‌نامند. از آنجا که وحیدیه به خیابان سبلان بسیار نزدیک است، اهالی از امکانات سبلان استفاده می‌کنند. به دلیل بافت بسیار کهنه و قدیمی این محله، مکان امنی برای زندگی نیست. قیمت خانه و آپارتمان در این محله نسبت به سایر محله‌های تهران ارزان‌ تر است.

قیمت ایزوگام،محله دردشت در منطقه 8 :

دردشت، نام یکی از بزرگ‌ ترین محله‌ های نارمک است. این محله همه امکانات موردنیاز برای زندگی را دارا می‌باشد. در دردشت فروشگاه‌های مختلف، مغازه‌های لوکس، درمانگاه و ادارات بسیاری وجود دارد. به دلیل امکانات زیاد، دردشت جزو محله‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد محسوب می‌شود و ترافیک نسبتا سنگینی دارد. دردشت از لحاظ دسترسی به خیابان‌های اصلی تهران، در جایگاه خوبی قرار دارد. بافت خانه‌های دردشت غالبا قدیمی هستند و قیمت اجاره خانه یا خرید خانه در دردشت مناسب است.

محله تهرانپارس در منطقه 8 :

محله تهرانپارس تهران که یکی از محله‌های بزرگ شرق تهران است، به دلیل وجود بلوار پروین به دو بخش تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی تقسیم‌شده است. تهرانپارس در منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران قرار گرفته است و دارای ۴ فلکه اصلی است که امروزه فلکه دوم و فلکه چهارم به چهارراه تبدیل شده‌اند.

محله مدائن در منطقه 8 :

در گذشته، اداره بیمه بخشی از زمین‌های محله مدائن را به کارمندانش واگذار کرد و بخش دیگر را بانک به صورت اقساطی در اختیار کارمندانش قرار داد. به دلیل ارزان بودن قیمت زمین در محله مدائن، بخشی از مهاجران آذری‌زبان نیز در این محله ساکن شدند. رنج قیمت خانه در مدائن متوسط می‌باشد.

محله زرکش در منطقه 8 :

از دیگر محله‌های منطقه ۸ تهران می‌توان به زرکش اشاره کرد. دلیل نام‌گذاری این محله، وجود پزشکی به نام حمید زرکش بوده است. در زرکش نیز مانند وحیدیه، به دلیل ارزان بودن قیمت زمین، مهاجران این محله را برای سکونت انتخاب کردند. ساکنین این محله را افراد با طبقه اجتماعی متوسط رو به پایین تشکیل می‌دهند و بیشتر اهالی محل آذری‌زبان هستند.

لطفا جهت دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در شرق  تهران با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید . همکاران ما در ایزوگام سپهر در تمام ایام هفته آماده اند تا شما را در جریان آخرین تغییرات قیمت ایزوگام و قیمت نصب ایزوگام قرار دهند .

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین نرخ و قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

 

تلفن تماس ما : 09125957906

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین