قیمت آسفالت کاری در تهران

قیمت آسفالت کاری در تهران

قیمت آسفالت کاری در مناطق 22 گانه تهران و حومه  در سال 1403، لیست قیمت هرتن آسفالت در سال 1403،  قیمت روز آسفالت پشت بام در سال 1403،  قیمت اجرای آسفالت محوطه در سال 1403، قیمت آسفالت خیابان و جاده در سال 1403.

قیمت آسفالت کاری در تهران، لیست امروز

 

آسفالت چیست ؟

همانگونه که میدانید آسفالت مخلوط قیر و ماسه می باشد که بسته به مکان و کاربرد مورد نیاز ممکن است نسبت این ترکیب به لحاظ وزن متفاوت باشد و همچنین سایز و ابعاد سنگریزه های موجود در این مخلوط نیز متناسب با کاربرد متفاوت است.

گذشته از آنکه استفاده از یک لایه آسفالت به عنوان روکش قیرگونی پشت بام منازل موجب دوام و طول عمر بسیار بالای این عایق ضد آب می گردد، از آسفالت برای پوشانیدن کف و بستر معابر ، خیابان ها و جاده های بین شهری نیز استفاده می گردد.

انواع متداول آسفالت

قیمت آسفالت کاری در تهران، بطور کلی انواع آسفالت به سه دسته تقسیم میگردد که در اینجا به توضیح آنها می پردازیم:

  • آسفالت گرم

آسفالت گرم به نوعی از آسفالت گفته می شود که برای تهیه مخلوط آن از گرم نمودن مواد استفاده و بهره گرفته می شود ، در این روش شن و ماسه و قیر بصورت هم زمان مخلوط شده و حرارت داده می شوند.

  • آسفالت سرد

در تولید آسفالت سرد نیازی به گرم نمودن و حرارت دادن هم زمان اجزای مخلوط وجود ندارد، به عبارتی ترکیب قیر و شن و ماسه در دمای محیط صورت می پذیرد.

  • آسفالت حفاظتی

آسفالت حفاظتی همان مخلوط شن و ماسه با قیر می باشد که معمولا به روش حرارت دادن تولید میگردد، تنها شاخصه این نوع از آسفالت استفاده از شن و ماسه با سایز ریز می باشد. از این نوع آسفالت بیشتر برای روکش نمودن قیرگونی پشت بام و محافظت از آن استفاده می شود، گاه ممکن است برای آسفالت کاری در محوطه های با مساحت کم نیز از آسفالت حفاظتی استفاده شود.

عوامل موثر در قیمت آسفالت کاری 

قیمت آسفالت کاری در تهران، عوامل بسیاری در قیمت آسفالت و آسفالت کاری موثر می باشند که از آن جمله می توان به:

  • قیمت روز انواع قیر برای تولید آسفالت
  • قیمت روز هر تن ماسه و شن برای تولید آسفالت
  • نوع آسفالت انتخابی ( آسفالت سرد ، آسفالت گرم ، آسفالت محافظتی )
  • ضخامت مورد نیاز آسفالت
  • متراژ و مساحت محل انجام کار آسفالت کاری
  • انجام زیر سازی و شیب بندی محل

اشاره نمود . بهتر است قبل از شروع به انجام کار آسفالت کاری حتما بصورت کاملا رایگان با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر مشورت نمایید.

قیمت آسفالت کاری و اجرا در تهران

قیمت آسفالت کاری در تهران، شرکت ایزوگام سپهر با بیش از ده سال سابقه مفید در زمینه انجام خدمات آسفالتکاری در تمام مناطق 22گانه تهران و حومه و شهر کرج با بهرگیری از کادر مجرب، آماده عقد قرارداد جهت انجام پروژه های آسفالت کاری شهری و عمرای با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت می باشد.

قیمت آسفالت کاری و اجرا در تهران

ما قیمت های ویژه ایی را برای انجام خدمات آسفالت در تهران و درسال 1403 در نظر گرفته ایم. مشاورین ما بصورت کاملا رایگان از محل شما بازدید و با بررسی کاملا کارشناسی قیمت دقیق آسفالت و همچنین هزینه نهایی انجام آسفالت کاری در محل مورد نیاز شما را اعلام خواهند نمود.

 

لیست قیمت ایزوگام در تهران  را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید. همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند.

برای دیدن فیلم های بیشتر در زمینه ایزوگام و آسفالت کاری لطفا کانال ما در نماشا رو ملاحظه نمایید.

 

ارسال پاسخ

تماس با ما فقط در تهران