قیمت آسفالت کاری در تهران سال 1402

قیمت آسفالت کاری در مناطق 22 گانه تهران و حومه  در سال 1400، لیست قیمت هرتن آسفالت در سال 1402 ، قیمت روز آسفالت پشت بام در سال 1402، قیمت اجرای آسفالت محوطه در سال 1402 ، قیمت آسفالت خیابان و جاده در سال 1402 .

آسفالت چیست ؟

همانگونه که میدانید آسفالت مخلوط قیر و ماسه می باشد که بسته به مکان و کاربرد مورد نیاز ممکن است نسبت این ترکیب به لحاظ وزن متفاوت باشد و همچنین سایز و ابعاد سنگریزه های موجود در این مخلوط نیز متناسب با کاربرد متفاوت است .

گذشته از آنکه استفاده از یک لایه آسفالت به عنوان روکش قیرگونی پشت بام منازل موجب دوام و طول عمر بسیار بالای این عایق ضد آب می گردد ، از آسفالت برای پوشانیدن کف و بستر معابر ، خیابان ها و جاده های بین شهری نیز استفاده می گردد .

انواع متداول آسفالت

بطور کلی انواع آسفالت به سه دسته تقسیم میگردد که در اینجا به توضیح آنها می پردازیم :

  • آسفالت گرم

آسفالت گرم به نوعی از آسفالت گفته می شود که برای تهیه مخلوط آن از گرم نمودن مواد استفاده و بهره گرفته می شود ، در این روش شن و ماسه و قیر بصورت هم زمان مخلوط شده و حرارت داده می شوند .

  • آسفالت سرد

در تولید آسفالت سرد نیازی به گرم نمودن و حرارت دادن هم زمان اجزای مخلوط وجود ندارد ، به عبارتی ترکیب قیر و شن و ماسه در دمای محیط صورت می پذیرد .

  • آسفالت حفاظتی

آسفالت حفاظتی همان مخلوط شن و ماسه با قیر می باشد که معمولا به روش حرارت دادن تولید میگردد ، تنها شاخصه این نوع از آسفالت استفاده از شن و ماسه با سایز ریز می باشد . از این نوع آسفالت بیشتر برای روکش نمودن قیرگونی پشت بام و محافظت از آن استفاده می شود ، گاه ممکن است برای آسفالت کاری در محوطه های با مساحت کم نیز از آسفالت حفاظتی استفاده شود .

عوامل موثر در قیمت آسفالت کاری 

عوامل بسیاری در قیمت آسفالت و آسفالت کاری موثر می باشند که از آن جمله می توان به :

  • قیمت روز انواع قیر برای تولید آسفالت
  • قیمت روز هر تن ماسه و شن برای تولید آسفالت
  • نوع آسفالت انتخابی ( آسفالت سرد ، آسفالت گرم ، آسفالت محافظتی )
  • ضخامت مورد نیاز آسفالت
  • متراژ و مساحت محل انجام کار آسفالت کاری
  • انجام زیر سازی و شیب بندی محل

اشاره نمود . بهتر است قبل از شروع به انجام کار آسفالت کاری حتما بصورت کاملا رایگان با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر مشورت نمایید .

قیمت اجرای آسفالت کاری در تهران . حومه

شرکت ایزوگام سپهر با بیش از ده سال سابقه مفید در زمینه انجام خدمات آسفالتکاری در تمام مناطق 22گانه تهران و حومه و شهر کرج با بهرگیری از کادر مجرب ، آماده عقد قرارداد جهت انجام پروژه های آسفالت کاری شهری و عمرای با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت می باشد .

ما قیمت های ویژه ایی را برای انجام خدمات آسفالت در تهران و درسال 1400 در نظر گرفته ایم . مشاورین ما بصورت کاملا رایگان از محل شما بازدید و با بررسی کاملا کارشناسی قیمت دقیق آسفالت و همچنین هزینه نهایی انجام آسفالت کاری در محل مورد نیاز شما را اعلام خواهند نمود .

 

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین