جدیدترین قیمت ایزوگام با نصب و اجرا

جدیدترین قیمت ایزوگام 25 آبان

ضد آب کردن سقف شما احتمالاً مهمترین مرحله در فرآیند نصب سقف است زیرا از موادی که خانه شما با آن ساخته شده است و همچنین از همه چیزهایی که در داخل نگه می دارید محافظت می کند. یادگیری در مورد آنچه که برای ضد آب کردن سقف لازم است بسیار مهم است تا بتوانید ببینید که آیا سقف شما به تعمیر و نگهداری نیاز دارد یا نشتی به درستی تعمیر شده است.

جدیدترین قیمت ایزوگام 25 آبان در تهران و کرج

عایق رطوبتی سقف چیست؟

جدیدترین قیمت ایزوگام در سال جاری  ،عایق رطوبتی سقف لایه ای از محافظ اضافی است که به سقف شما اضافه می شود که تضمین می کند آب به داخل خانه شما نرود یا باعث پوسیدگی دیوارها یا تیرهای نگهدارنده شود. دلایل زیادی برای نشتی سقف وجود دارد که عایق رطوبتی ناکافی سقف در صدر آن لیست قرار دارد.

قیمت جدید و بروز ایزوگام

چرا به عایق رطوبتی سقف نیاز دارید؟

وقتی در مکانی با آب و هوای بارانی زندگی می کنید، طوفان و باران بخشی از روال زندگی شما است. اگر خانه شما سقفی داشته باشد که به دلایل مختلف به درستی ضدآب نشده باشد، طوفان های مکرر به یک مشکل بزرگ تبدیل خواهند شد. آسیب به سقف شما اگر برای مدت طولانی باقی بماند می تواند بسیار خطرناک باشد. رطوبت مداوم می تواند به مرور زمان تیرهای نگهدارنده را از بین ببرد که می تواند باعث ریزش سقف شما در آن ناحیه شود.

جدیدترین قیمت ایزوگام با نصب

لکه های آب روی دیوارها و سقف ها

این لکه ها خطرناک نیستند اما ناخوشایند هستند و پاک کردن آنها بسیار دشوار است و باعث زشت شدن ساختمان شما می شود.

فاکتور های مهمی هستند که روی قیمت ایزوگام تاثیر میگذارند برخی از آن ها را در اینجا آوردیم:

نقشه متراژ محل نصب در قیمت ایزوگام ها، نقش الیاف پلی استر در قیمت ایزوگام ها، نقش قیر در قیمت ایزوگام، نقش الیاف تیشو در قیمت ایزوگام، نقش فویل آلومینیومی در قیمت ایزوگام، نقش برند در قیمت ایزوگام، نقش نوع ایزوگام در قیمت آن، نقش شرایط جوی در قیمت ایزوگام، نقش علامت استاندارد در قیمت ایزوگام، نقش ضمانت‌ نامه کتبی در قیمت ایزوگام، نقش خرید تک و عمده در قیمت ایزوگام از جمله مواردی هستند که در قیمت ایزوگام تاثیر می گذارند.

نقش خرید تک و عمده در قیمت ایزوگام

وقتی خریدار محصولی را به صورت عمده خریداری می کند به طبع قیمت آن برایش ارزان تر محاسبه می شود.

نقش علامت استاندارد در قیمت ایزوگام

شرکت های زیادی هستند که ایزوگام را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند،علاوه بر کیفیت محصولاتشان ،نشان استاندارد از عواملی است که روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

نقش نوع ایزوگام در قیمت آن

همانطور که در مطالب قبل به آن اشاره کردیم ،ایزوگام انواع متفاوتی دارد. جمله ایزوگام دمیده، ایزوگام پلیمری ، ایزوگام تک لایه، ایزوگام دو لایه، ایزوگام فویل دار، ایزوگام بدون روکش یا پودری، ایزوگام رنگی، ایزوگام سنگ ریزه ای از انواع ایزوگام هستند.که با توجه به ماندگاری و کیفیت هر کدام قیمت متفاوتی دارند.

نقش فویل آلومینیومی در قیمت ایزوگام

فویل‌های آلومینیومی مثل الیاف تیشو وارداتی هستند و وجود نوسانات در قیمت آن ‌ها در قیمت نهایی تولید ایزوگام ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نقش الیاف پلی استر در قیمت ایزوگام ها

بعد از قیر، الیاف پلی استر یکی از اصلی ‌ترین لایه ‌های تشکیل‌ دهنده عایق ‌های از پیش‌ ساخته بوده اند و چون وارداتی هستند با توجه به نوسانات قیمت ،قیمت بالایی دارند.

نقشه متراژ محل نصب در قیمت ایزوگام ها

متراژ سقف خانه یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که قیمت ایزوگام را تعیین می کند.

همچنین اگر بخواهید کارخانه ها ایزوگام را برای شما نصب کنند قیمت متفاوت خواهد شد.

شرکت ها درکرج با توجه به اینکه خودشان ایزوگام را تهیه کنند یا شما تهیه کنید و محل دقیق جایی که هستید قیمت را متفاوت اعلام می کنند،اما اگر متراژی که می خواهید ایزوگام کنید 150 متر باشد قیمت آن با متراژ300 متر متفاوت خواهد بود.

قیمت ایزوگام سایبان شرق دلیجان

هر متر مربع با نصب

60000

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

هر متر مربع با نصب

61700

قیمت ایزوگام بام گستر دليجان

هر متر مربع با نصب

65000

قیمت ایزوگام اصل تهران

هر متر مربع با نصب

68000

قیمت ایزوگام نمونه دلیجان

هر متر مربع با نصب

58800

قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران فویلدار

هر متر مربع با نصب

68000

قیمت ایزوگام حفاظ بام اصل

هر متر مربع با نصب

66000

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین