قیمت ایزوگام اصفهان با نصب

قیمت ایزوگام اصفهان ،در سال های گذشته با شروع فصل سرما، نم زدایی سقف خانه به یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی مردم تبدیل شد. اما خوشبختانه امروزه با عرضه نوعی عایق ضد رطوبت در بازار معروف به ایزوگام این مشکل برطرف شده است. ایزوگام با پوشش کامل سقف، دیوارها و سرویس ها از نفوذ آب و رطوبت به فضای زیر این سطوح جلوگیری می کند و از ضروریات هر ساختمانی محسوب می شود. از این رو این مقاله را به طور اختصاصی به بحث در مورد قیمت ایزوگام اصفهان اختصاص داده ایم.

قیمت ایزوگام اصفهان ، دلیجان

ویژگی و قیمت ایزوگام اصفهان

 قیمت ایزوگام اصفهان جدید ،ایزوگام به عنوان یک عایق ضد رطوبت در ساختمان از جنبه های مختلف فیزیکی و مواد اولیه شامل دسته های زیر می باشد:

ظاهر

از نظر ظاهری، ایزوگام معمولا به دو صورت برش خورده و رول شده برای مصارف خاص به فروش می رسد. در اکثر موارد می توان آن را به اشکال متنوع و جذاب برای پوشش سقف شیروانی برش داد و از نوع رولی آن در اندازه های استاندارد برای سقف استفاده کرد.

لایه های ایزوگام

ایزوگام ها از رول های تک لایه و دولایه تشکیل شده اند که در ایزوگامای پلی استر تک لایه لایه ها کاملا ریز، نازک و انعطاف پذیر هستند و ایزوگامای پلی استر و پارچه دولایه از استحکام و ضخامت بیشتری برخوردار است.

کاور ایزوگام

ایزوگام ها دارای پوشش آلومینیومی، غیر آلومینیومی و شنی هستند.

ایزوگام با روکش آلومینیوم را می توان در مکان هایی که نور مستقیم خورشید بر آن می تابد استفاده نمود. اما برای کف حمام یا آشپزخانه که نور مستقیم به سطح آن نمی تابد، از نوع بدون روکش استفاده می شود زیرا به همان اندازه بادوام و مقرون به صرفه است.

ویژگی و قیمت ایزوگام اصفهان

همچنین ایزوگام با روکش سنگریزه در مکان های پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد.

ماده خام

ایزوگام ها از نظر ترکیب شامل دو نوع دمیده و پلیمری می باشند. در نوع دمیده عنصر آن قیر دمیده است که با دمیدن با هوای گرم به دست می آید و دوام کمتری دارد و در نوع پلیمری عنصری از قیر وجود دارد.

هزینه نصب ایزوگام اصفهان

قیمت ایزوگام اصفهان ،نصب ایزوگام یکی از مهمترین قسمت های فروش ایزوگام می باشد. جالب است بدانید که با خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه ایزوگام، هزینه های نصب به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. بنابراین می توانید از طریق کارخانه ها ارزان تر از بازارهای دیگر خرید کرده، قیمت نصب را به خوبی کاهش می دهید. نصب صحیح ایزوگام تاثیر زیادی در کیفیت و عمر ایزوگام دارد به طوری که در صورت عدم نصب صحیح حتی پس از گذشت چند ماه ممکن است ایزوگام آسیب ببیند و نیاز به استرداد وجه داشته باشد.

هزینه نصب ایزوگام اصفهان

نکات مهم نصب ایزوگام در اصفهان

نصب ایزوگام اصفهان در فضاهای کوچک و بسته و همچنین در ارتفاعات خطرناکتر است. پس در چنین مواقعی نصاب باید تمامی نکات ایمنی را در نظر بگیرد.

طرح اجرای ایزوگام در اصفهان به گرما و مواد خطرناک می پردازد بنابراین باید در غیاب کودکان انجام شود.

نصب ایزوگام در اصفهان باید در شرایط آب و هوایی مناسب و در روزهای آفتابی انجام شود.

عدم آگاهی از ضرورت نصب ایزوگام در اصفهان و سهل انگاری در اجرای مراحل آن عواقب پرهزینه و دردسرساز را برای تمامی ساکنین ساختمان به همراه خواهد داشت. سایت پین می تواند راه ارتباطی شما با معتبرترین نمایندگی های ایزوگام در اصفهان باشد. این عوامل با مهارت کامل فرآیند عایق کاری ساختمان شما را تکمیل کنید.

1.4/5 - (37 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین