ایزوگام چسبی /قیمت ایزوگام چسبی

ایزوگام چسبی یک پوشش است که برای عایق کردن وجلوگیری از نفوذ کردن آب به ساختمان‌ها به کار می‌رود و جزء فرآورده‌های نفتی می‌باشد. عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها اوایل به روش‌های سنتی و با استفاده از آسفالت و قیر و گونی صورت می‌گرفت.

امروزه با پیشرفت کردن تکنولوژی و تولید عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های فراوانی که این نوع عایق‌ها دارند، کم کم روش‌های سنتی جای خود را به عایق‌های ایزوگام معمولی و ایزوگام‌ چسبی دادند.

 

نصب ایزوگام های معمولی با استفاده کردن از مشعل و گاز انجام می‌شود.

برای نصب کردن این نمونه ازایزوگام‌ها می‌بایست حرارت بالا به قسمت کف آن وارد شود که در اثر آن دود زیادی تولید می‌شود وباعث آلودگی هوای محیط وحتی گاهی اوقات مشکلاتی را برای ساختمانهای کناری مکانی که در حال ایزوگام است، می‌شود.

 

بجز مشکلاتی که روش نصب ایزوگام‌های معمولی دارد، ماندگاری و عمر مفید ایزوگام‌های معمولی حدود ۱۰ الی ۱۵سال است و بعد از آن عملا خاصیت چسبندگی قیر از بین می‌رود.

 

هنگامی که خاصیت چسبندگی قیر ازبین می‌رود ایزوگام دیگر نمی‌تواند نقش عایق بودنش را به خوبی انجام دهد ودیگرکارایی خود را از دست می‌دهد.

 

ایزوگام چسبی محصولی است که جایگزین ایزوگامهای معمولی شده‌است، این نمونه از ایزوگام‌ها به جای چسبیدن آن با قیر، ازیک نوع چسب مخصوص استفاده می‌کند.

 

به همین دلیل فرآیند نصب شدن آن بسیارآسان ترو سریع تر از نوع معمولی خود انجام می‌شود و دیگربا دود و حرارت همراه نخواهد بود، و ایزوگام چسبی دارای دوام بسیار بیشتری نسبت به نوع قیری می‌باشد،  اما برای نصب ایزوگام‌های چسبی نیازی به حرارت و مشعل نیست و به آسانی قابل نصب کردن هستند

ایزوگام خودچسب هم مانند سایرعایق‌های رطوبتی پیش ساخته، بر پایه قیرساخته می‌شوند که قابل نصب شدن و اجرای سرد و بدون احتیاج به گاز و مشعل هستند.

وزن و میزان ضخامت این عایق ها، ولی مقاومت کششی بسیارزیادی دارند.

ایزوگام چسبی که به آن ایزوگام سرد هم می‌گویند، انعطاف‌پذیری  زیادی در سرمای شدید دارند و نصب آنها سریع و ساده می‌باشد ودارای ماندگاری و اثر بخشی خیلی خوبی هستند. درعایق کاری همه سطح‌های ساختمانی از این عایق‌ها استفاده می‌شود وه در ادامه توضیحات بیشتری را به شما می‌دهیم.

 

امروزه ایزوگام خودچسب متناسب با کیفیت و نحوه نصب آسانی که دارد، طرفداران زیادی دارد و نمونه پرکاربردی در  در صنعت ایزوگام به حساب می آیند.

 

 

 

 

 

نوارعایق چسب دار، یک لایه ضد آب قیری که اصلاح شده می‌باشد.

 

در این نوع از نوارها از لاستیک اسبی‌اس یا همان نوارسنتتیک برپایه قیری برای ماده اولیه و از فویلی به جنس آلومینیومی‌یا پلی اتیلن برای پوشش آن استفاده می‌شود.

 

ازایزگام چسبی استفاده‌های فراوانی درجهت درزبندی کردن و آب بندی انواع سطح‌ها هستند. همانگونه که از نام ایزوگام چسبی مشخص است، نصب ایزوگام بدون احتیاج به شعله حرارت و چسب بوده و با استفاده کردن از خاصیت چسبندگی آن به آسانی بر روی انواع مختلف سطح‌ها چسبیده و بکاربرده می‌شود.

 

ایزوگام چسبی را همواره می‌توان با ورق ژئوممبران pvc   و همچنین ورق ژئوممبران از جنس پلی اتیلن جهت آب بندی انواع سطح‌ها مثل سطح استخر کشاورزی، تفریحی، پرورش ماهی و… استفاده کرد.

 

ویژگی‌های ایزوگام چسبی

 

  • بدون احتیاج به آتش و حرارت

 

  • بدون احتیاج به چسب

 

  • مقاومت بسیار بالا

 

  • بدون ایجاد آلودگی

 

  • دوستدارمحیط زیست

 

  • دارای خاصیت چسبندگی بسیاربالا

 

  • دارای خاصیت کششی زیاد

 

  • کارکرد بسیار مناسب آن در دماهای کم و زیاد

 

  • مقاومت درمقابل فرسودگی

 

 

 

یکی از دلایل مهم استفاده کردن از ایزوگام چسبی، خود چسب بودن آنها می‌باشد. در زمان گذشته برای چسباندن ایزوگام بر روی سطوح ازمشعل و حرارت استفاده می‌کردند وبعد از آن هم، زمانی را به آن اختصاص می‌دادند تا به آسانی به محل مورد نظر بچسبند. ولی امروزه با تولید وساخت ایزوگام چسبی، عایق بندی پشت بام بسیار آسان تر شده‌است.

 

به صورت کلی استفاده کردن از ایزوگام‌ها در مکان هایی که در معرض رطوبت زیاد هستند پیشنهاد می‌شود. این محصول به دلیل ترکیبات ویژه‌ای که دارد از نفوذ آب به بخش‌های پایین تر جلوگیری می‌کند.

 

برای ساخت ایزوگام چسبی از دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده می‌شود واز بهترین مواد اولیه درساخت آن بکاربرده می‌شود. به همین دلیل این محصول دارای ویژگی‌های شگفت انگیزی می‌باشد و میان افراد هم بسیار محبوب هستند.

قیمت ایزوگام چسبی در تهران

ایزوگام چسبی ، برای دریافت قیمت روز انواع ایزوگام چسبی و همچنین دریافت جدیدترین و بروز ترین لیست قیمت ایزوگام می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید .

 

 

 

 

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین