جدول قیمت انواع ایزوگام/لیست جدید

جدول قیمت انواع ایزوگام ، لیست قیمت انواع ایزوگام 1402 ، جدول قیمت انواع ایزوگام دلیجان ، جدول قیمت انواع ایزوگام صادراتی دلیجان با نصب در تهران ، قیمت روز ایزوگام دلیجان صادراتی ، قیمت جدید ایزوگام با نصب .

جدول قیمت انواع ایزوگام

جدول قیمت انواع ایزوگام در تهران و کرج

ایزوگام نام یک لایه مانند ورق می‌باشد، نفوذ ناپذیرو بسیار مقاوم  درمقابل آب و رطوبت است که معمولا از یک یا چند لایه قیر و پلی استروالیاف تیشوتولید می‌شوند. میزان مقاومت وماندگاری و همچنین کیفیت ایزوگام بجز تعداد لایه‌های قیر و الیاف که امکان دارد از یک تا چهار لایه  متغیرباشد، به کیفیت قیر بکار رفته درساخت این عایق‌های رطوبتی بستگی دارد. قیری که در ایزوگام استفاده می‌شود ممکن است قیر طبیعی یا همان قیر پالایشگاهی و یا قیر اکسیده که به آن قیر صنعتی هم می‌گویند باشد.

همانگونه که میدانید عوامل بسیار زیادی در استعلام قیمت ایزوگام و تعیین کردن قیمت نهایی ایزوگام تاثیر دارند.

 

 

 

 

 مواد اولیه تشکیل دهنده ایزوگام کدامند

 

جدول قیمت انواع ایزوگام ، از مهم‌ترین و اصلی ‌‌ترین مواد اولیه تولید ایزوگام می‌توانیم به قیر با خلوص حدود ۶۰ تا۷۰ درصد اشاره کنیم. قطعا در صورت استفاده کردن از قیر مرغوب و با کیفیت می‌توان به یک ایزوگام مرغوب هم دست پیدا کرد. قیر با کیفیت معمولا قیمت بالاتری دارد و به همین دلیل می‌توان گفت که استفاده کردن از آنها در تولید ایزوگام موجب بدست آمدن یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت همراه با قیمتی مناسب و معقول خواهد شد.

 

در برخی موارد بعضی از تولید کنندگان ایزوگام‌ ممکن است برای کم کردن هزینه‌های تمام شده در تولید ایزوگام، به جای استفاده کردن از قیر، از موادی مانند پودر سنگ استفاده کنند. این کار موجب کاهش قیمت ایزوگام و همینطور کاهش بسیار زیاد کیفیت در آن خواهد شد. این نمونه از ایزوگام‌ها نه تنها بدون کیفیت هستند بلکه عمر بسیار کوتاهی دارند ودرصورت خریداریو نصب کردن آن، مطمئنا خیلی زود ناچاربه تعویض کردن  و پرداخت هزینه مجدد برای خریدن  و نصب ایزوگام با کیفیت تری خواهید شد، در مجموع توصیه می‌کنیم با تهیه و خریداری ایزوگام‌های مرغوب و محبوب خود ازشرکت‌ها ونمایندگی‌های مجاز، ایزوگام مناسب خود را با استعلام قیمت ایزوگام و بهترین قیمت، تهیه کرده تا ۱۰الی ۱۵ سال خیالتان آسوده باشد.

 

 

 

استعلام قیمت ایزوگام، وجود انواع گوناگون ایزوگام از نام‌ها و برندهای گوناگون و همینطور قیمت‌های متفاوت و از همه مهمتر نوسانات و بالا و پایین شدن قیمت‌ها که متناسب با شرایط بازارو همینطور عرضه و تقاضا و نرخ روزانه ارزدارد و همچنین موقعیت نصب ایزوگام ومساحت و متراژ محل نصب و اجرای آن، موجب بوجود آمدن شرایطی شده که لازم است پیش از ثبت سفارش و خریداری ایزوگام حتما استعلام قیمت ایزوگام مورد نیاز خود را از یک منبع معتبر و با تجربه بگیریم تا از مشکلات بعدی و پراخت هزینه‌های بیشتر جلوگیری کنیم.

 

استعلام قیمت ایزوگام به صورت آنلاین

 

استعلام قیمت ایزوگام، امروزه با وجود بسترهای گوناگون ارتباطی و انتقال اطلاعات مانند اینترنت و تلفن‌های همراه می‌توانید بسیار راحت و آسان به شکل آنلاین قیمت دقیق ایزوگام مورد نظر خود را همراه با نصب و یا بدون نصب استعلام کنید.

 

 

تنها کافیست که قبل از خریداری و ثبت سفارش خود از طریق شماره تلفن‌های موجود با ما تماس بگیرید. همکاران ما علاوه بر معرفی نمونه و برند ایزوگام مدنظر شما، دقیق ‌‌ترین و بروز‌ترین قیمت انواع ایزوگام را به شما اطلاع خواهند داد.

 

 

 

قیمت هر رول ایزوگام

 

همانگونه که می دانید استفاده کردن از انواع عایق رطوبتی از سال‌های گذشته شروع شده‌است و روش هایی مثل کاهگل و قیرگونی نمونه‌ای از مصالح‌ها جهت عایق کاری بوده‌اند. ساخت عایق‌های رطوبتی و استفاده کردن از روش‌های جدید در تولیدو ساخت انواع عایق‌های رطوبتی پیش ساخته برای ساختمان‌ها و منازل و عایق‌های رطوبتی برای پی و فونداسیون نمونه‌ای بسیار کاربردی از این محصولات بوده‌است.

استعلام قیمت ایزوگام  برند‌های گوناگون و اطلاع از قیمت رول ایزوگام درنهایت تصمیم گی را برای انتخاب بهترین برند ایزوگام را سخت می‌کند.

 

استعلام قیمت ایزوگام درجه۱

 

درزمان خریدن انواع ایزوگام دو مورد کیفیت و قیمت، دو عامل بسیار مهم در تصمیم‌گیری افراد می‌باشد.

تقریباً اکثر لیست قیمت‌های عایق رطوبتی براساس:

قیمت قیر و افزایش میزان قیمت مواد پلیمری

کیفیت پلی استر و تیشو

نوع ایزوگام بر اساس لایه‌های سازنده آن

روکش و وزن و ضخامت یک رول ایزوگام

هزینه‌های تولید، حمل و نقل، هزینه‌های بارگیری

 

در استعلام قیمت ایزوگام همواره توجه داشته‌باشید که حتما به نام شرکت و اصل بودن برند ایزوگامی که به شما پیشنهاد شده‌است دقت کنید. شما می‌توانید عایق رطوبتی مدنظر خودتان  را در متراژهای بالا همراه با نصب سفارش دهید.

 

 

 

 

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین