ایزوگام قیمت مناسب در تهران

ایزوگام قیمت مناسب در تهران / قیمت ایزوگام ارزان قیمت و درجه یک در تهران ، لیست قیمت بهترین انواع ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا ، قیمت ایزوگام در تهران .

قیمت ایزوگام ارزان قیمت و درجه یک در تهران

ایزوگام قیمت مناسب

 

ایزوگام یکی از پر طرفدار ترین و به روز ترین انواع عایق رطوبتی است که با نصب در محل باعث می‌شود مکان از هر گونه رطوبت ، نم گرفتگی و ورود آب گرفتگی به محل جلوگیری شود. همچنین ایزوگام باعث می‌شود که مکان در برابر ضربه‌های مختلف و همچنین گرما و نور خورشید مقاوم بوده و پوسیده و شکننده نشود .

مواد اولیه به کار رفته در ایزوگام قیر خالص و الیاف مصنوعی است. قیر به کار رفته در ایزوگام باعث می‌شود که ایزوگام قدرت چسبندگی بسیار بالای خود را در طول زمان حفظ کند و در نتیجه آب گرفتگی و رطوبت به سطح مورد نظر نفوذ نکند .

همچنین الیاف مصنوعی یا همان تیشوی مورد استفاده در تولید ایزوگام باعث می‌شود که این محصول با گذشت زمان پوسیده نشود.

با افزایش بارش برف و باران در سال‌های اخیر کارخانه‌های زیادی اقدام به ساخت و عرضه انواع ایزوگام در بازار نمودند که هر کدام از آنها روزانه قیمت ایزوگام را مطابق با شرایط و عوامل خاصی به خریداران اعلام می‌نمایند .

عموما ایزوگام قیمت مناسب به صورت رول فروخته می‌شود که هر رول ایزوگام ۱۰ متر و عرض آن یک متر می‌باشد .

ایزوگام به طور معمول در مکان‌هایی که در برابر نم و آب گرفتگی قرار دارند نصب میشود‌ . از رایج ترین مکان‌هایی که ایزوگام در آن به کار گرفته میتوان به پشت بام‌ها، سقف و کف حمام ، دیوارها، کف استخر، لوله‌ای آب ، سدها، باندهای فرودگاه و غیره اشاره کرد .

این مکان‌ها به دلیل اینکه در معرض مستقیم نم و آب گرفتگی هستند حتما باید از یک عایق رطوبتی استفاده شود که ایزوگام مناسب ترین و بهترین راهکار برای حل این مشکل می‌باشد .

عموما در خرید هر محصول ، خریداران به دنبال ارزانترین  و با کیفیت ترین نوع آن می‌باشند . خرید ایزوگام نیز مانند بسیاری از این محصولات می‌باشد .

در واقع خریداران ایزوگام همواره به دنبال آگاهی از قیمت ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام هستند . به همین منظور تولید کنندگان و کارخانه‌های عرضه کننده این محصول روزانه لیستی از قیمت ایزوگام را از طرق مختلف مانند سایت‌های فروش و یا به صورت حضوری و فروش در محل به اطلاع خریداران و مصرف کنندگان می‌رسانند.

به طور کلی هر نمایندگی و شرکت تولید کننده ای ایزوگام را با قیمت دلخواه و بسته به موارد زیادی به خریداران اعلام می‌نماید . از عمده ترین دلایلی که در تعیین ایزوگام قیمت مناسب نقش دارند میتوان نوسانات بازار ، انواع ایزوگام، برند تولید کننده، مواد اولیه به کار رفته در ایزوگام، نصب ایزوگام در محل و متراژ ایزوگام خریداری شده مثال زد .

برای مثال یکی از عواملی که در قیمت ایزوگام بسیار موثر است، نوسانات و شرایط موجود در بازار است . با توجه به افزایش روزمره نرخ تورم و ارز ، قیمت ایزوگام نیز مانند بسیاری از محصولات و کالاهای موجود در بازار دچار تغییرات و نوسانات می‌شود و همین امر باعث می‌شود که قیمت ایزوگام در هر زمان و در هر مکان ثابت نبوده و دچار تغییرات زیادی شود.

همچنین از دیگر عوامل تاثیر گذار در ایزوگام قیمت مناسب

مواد اولیه به کار رفته در آن می‌باشد . در تولید انواع ایزوگام به طور کلی از قیر و الیاف تیشو استفاده می‌شود اما عاملی که باعث تغییر قیمت ایزوگام می‌گردد نوع قیر و الیاف است . در واقع هر چه قیر و الیاف از کیفیت بهتری برخوردار باشد مسلما قیمت ایزوگام نیز متفاوت خواهد بود .

از طرف دیگر برندهای تولید کننده ایزوگام متناسب با تجهیزات تولید ایزوگام و دیگر موارد قیمت ایزوگام را تعیین می‌کنند . افزایش تقاضا جهت نصب ایزوگام در محل باعث شده تا برندهای مختلف ایزوگام را در انواع مختلف تولید و به مصرف کنندگان عرضه کنند .

در نتیجه بهتر است که خریداران قبل از خرید ایزوگام استعلام قیمت ایزوگام را داشته باشند. استعلام قیمت ایزوگام این کمک را به خریداران می‌کند تا با اطلاع از قیمت ایزوگام در برندهای مختلف، ایزوگام قیمت مناسب را در بهترین و مناسب ترین کیفیت تهیه نمایند . استعلام قیمت ایزوگام از طریق اینترنتی و حضوری نمایندگی‌های و تولید کننده امکان پذیر می‌باشد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین