ایزوگام طرحدار چمنی / فروش تهران

ایزوگام طرحدار چمنی ، قیمت روز ایزوگام طرحدار در تهران ، قیمت جدید ایزوگام طرحدار صادراتی ، لیست قیمت جدید ایزوگام طرحدار در سال 1402 ، قیمت نصب ایزوگام طرحدار در تهران و کرج ، نمایندگی ایزوگام طرحدار در تهران ، عاملیت فروش ایزوگام طرحدار تهران .

 

 

قیمت جدید ایزوگام طرحدار صادراتی

ایزوگام طرح دار

 

 

ازجدیدترین مدل های ایزوگام می توان به ایزوگام طرح داراشاره کرد. که علاوه برمقاومت وطول عمربالا به عنوان یکی ازانواع عایق رطوبتی عایق وضد رطوبت، جلوه وجذابیت خاصو زیبایی را به بام و دیوارها می دهد.

 

ایزوگام طرح دار پلیمری همان ایزوگام فویل دار است. البته فویل آن با استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری روز دنیا در طرح های چمنی، آجرنما، سرامیک جلوه خاصی پشت بام ساختمان می دهد.

 

ایزوگام طرح دار جزدسته ایزوگام فویلدارمیباشد. روکشهای فویل ایزوگام فویلدار دو نمونه است .

 

ایزوگام فویلدار ساده

ایزوگام فویلدار طرح دار

 

فرق این دو نوع ایزوگام فقط در فویل به کارمیرود.  در ایزوگام های طرح دار از فویل طرح دار، مثل آجر زرد، آجر قرمز-چمنی و…دارای تنوع رنگی دارد. ولی روکش ایزوگام فویلدار ساده و بدون طرح است. به علت طرح دار بودن روکش فویل آن قیمت ایزوگام فویلدار گران ترمیباشد.

ایزوگام طرح دارنوعی فویل جدید با فناوری امروزه و پیشرفته ای میباشد که میتواند جایش را درهمه مناطق بازکند وهمینطوربرروی خیلی از سطوح ازجمله برای دیوار، استخرهم کاربردهای بسیارزیادی دارد.

 

وشامل نقش ورنگهای مختلفی است. وبا کیفیت ۳۵ الی ۳۰ میکرون تولیدمیشود.

 

این نوع ایزوگام گران تراز قیمت ایزوگام فویلی است چرا که زیبایی آن بیشتراست.

ایزوگام های طرح دارچمنی به دلیل استفاده وسیع در زمین های بازی و ورزشی از نمونه های کاربردی وپرفروش ایزوگام های طرح دار در بازارهستند.

ایزوگام های فویل داربیشتردرصنعت ساختمان استفاده می شود بیشتردرنمای ساختمان استفاده میشود، جایگزین خیلی خوبی برای نمای سنگی است وازنظرقیمت واجرا ازایزوگام گرانترو سخت است.

 

 

ایزوگام طرح دارچمنی یکی ازنمونه ایزوگام هایروکش داراست که توسط تولیدی ها ساخته و به بازارعرضه می شود.این عایق به علت تنوع بسیارازمحبوبیت فراوانی را در بین مصرف کنندگان دارند، ازاین ایزوگام های طرح دار چمنی برای زیباسازی در ساختمان هاو استادیوم ها هم استفاده می کنند از مزیتهای این عایق می توانیم نصب آسان وسریع و هزینه پایین آن نسبت به نمازرا نام ببریم.

 

 

همانطورکه می دانید بهترین عایق های رطوبتی ساخته شده در کشورتوسط کارخانه های باتجربه بسیاروفعال درتولید ایزوگام کارخانه هاتولید و توزیع میشود.

 

 

ایزوگام طرح دارچمنی یکی از انواع عایق رطوبتی است که به دلیل ظاهرو رنگ جلوه خاص زیبایی به دیوار، استخر، بام و… میدهد.

 

 

ایزوگام طرحدارچمنی تولید شده از قیر خاص پلیمری و همینطورپلی پروپیلن درطرحهاو رنگ های گوناگون هستند وبه نام ایزوگام طرح دار پلیمری در بازارعرضه میشود. ایزوگام های طرح دار در بازارمی باشد.

در نتیجه این نمونه از ایزوگام ها برای اکثر تولید کننده های ایزوگام تولید و به بازارعرضه می شود.

 

 

این نوع ایزوگام ها اکثرا به صورت دولایه تولید می شوند تا مقاومت بسیاربالایی داشته باشند.

 

 

تولید عایق های رطوبتی طرح دارچمنی با استفاده از مواد اولیه خوب و مرغوب وبااستفاده ازمواد رنگی مناسب در بازارارائه میشوند که مانگاری بالای دارند. ایزوگام طرحدارچمنی برای نصب شدن دراماکن بسیارمناسب است.

 

که در معرض رطوبت قرار دارند ومناسب با نوع طرح عموماً در مکان های مورد استفاده قرار می گیرند که بیشترین دید را برای عابرین دارند.

 

 

ساخت ایزوگام طرح دارچمنی ازکارخانه ها بر اساس سفارش تولید میشود. تنوع طرح ورنگ متناسب با سفارش تولیدمیشود قیمت ایزوگام بستگی به نوع وجنس آن دارد.

 

 

ایزوگام دولایه طرح چمن

 

 

یکی از طرح های پرفروش ایزوگام طرح دار طرح چمن است که با دارا بودن کیفیت رنگ عالی بدون خراشیدگی وآسیب به روکش از محل مورد نظر حفاظت نمایند. ایزوگام های طرح چمن به عنوان طرحی با طرفداران بسیارزیادی در کارخانه‌ های تولیدی طبق سفارش در متراژگوناگون تولیدوعرضه می شوند.

 

ایزوگام طرح دار چمنی که کیفیت بالایی برخورداروهمچنین دارای مهراستاندارد هستند که این مهراستاندارد، کیفیت بالا و برند کارخانه تولید کننده را نشان میدهد.

 

خرید و سفارش مستقیم و بدون واسطه ایزوگام طرحدارچمنی ازکارخانه مناسبتروبه صرفه است در مورد کیفیت ایزوگام باید اشاره کرد که هرچه پوشش ایزوگام با کیفیتر باشد قیمت ایزوگام هم بیشتروطول عمرودوام آن هم افزایش میابد.

 

 

قیمت ایزوگام به عواملی مثل درجه کیفی ایزوگام، صادراتی، وارداتی، وزن، ضخامت، برند همه در قیمت گذاری ایزوگام تاثیرگذاراست.

 

 

هم اکنون فروشندگان معتبربسیاری درحال عرضه وفروش ایزوگام طرح دار چمنی هستند که شما همواره می توانید محصول مد نظرخودرا را با در نظر داشتن نشان استاندارد و درجه کیفی آن خریداری کنید .

 

 

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین