ایزوگام دلیجان اصل با نصب و اجرا

ایزوگام دلیجان اصل با نصب و اجرا

ایزوگام یا همان عایق رطوبتی و پیش ساخته،  مهمترین محصولات کاربردی در دنیاس امروزه می‌باشد. در واقع ایزوگام یکی از محصولات و فناوری‌های به روز و صنعتی می‌باشد که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. ایمن سازی مکان‌های مورد نظر مشتریان توسط این محصول و همچنین قیمت مناسب آن از عواملی است که در انتخاب ایزوگام توسط مشتریان نقش بسزایی دارد.

ایزوگام دلیجان اصل با نصب

ایزوگام شامل دو لایه است که از الیاف شیشه و پلی استر پوشیده شده که این‌مواد نیز یه واسطه‌ی استفاده از قیر تقویت شده‌اند. متناسب با کیفیت این مواد اولیه به کار رفته در این محصول، قیمت ایزوگام نیز متغیر خواهد بود.

از ایزوگام بیشتر در مکان‌هایی مانند استخرها و پشت بام مناطق مسکونی جهت جلوگیری از نم زدگی و بروز رطوبت استفاده می‌شود. ایزوگام برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید و ساخته شد و پس از آن‌ به طور گستره در سایر کشورها و از جمله ایران نیز مورد استقبال و استفاده عموم قرار گرفت.

ایزوگامها در انواع و اقسام مختلفی ساخته می‌شوند. این محصول پس از گذراندن آزمایش‌های تخصصی و متعدد در آزمایشگاه‌ها ضریب پایداری و مقاومت خود را افزایش می‌دهند و در آخر یک محصول‌ مناسب به مشتریان عرضه می‌شود.

اقسام مختلف ایزوگام دلیجان اصل

 

با توجه به اینکه این محصول در انواع و سایزهای متفاوتی ساخته می‌شود و متناسب با محل مورد نظر ممکن است ویژگی‌های متغیری نیز داشته باشد قبل از استفاده از آن حتما استعلام قیمت ایزوگام را در منطقه مورد نظر بگیرید. ایزوگام یا همان پیش ساخته در مکان‌هایی مانند سقف سرویس‌های بهداشتی، دیوارهای خارجی، کف و دیوارهای استخر کاربرد زیادی دارد. وظیفه‌ی اصلی ایزوگام جلوگیری از بروز نم، آب و رطوبت می‌باشد.‌ از دیگر قابلیت‌های ایزوگام می‌توان به مقاوم کردن محیط در برابر ضربات خارجی اشاره کرد.

 

در واقع ایزوگام یک محصول با پوشش دهی مستحکم و قابلیت مقاومت بالا میباشد که از الیاف های مصنوعی و قیر تشکیل شده است. ایزوگام ها از طریق گرما و با استفاده دز خاصیت چسبندگی که دارند در بستر محیط مورد نظر نصی می‌شوند. وظیفه‌ی اصلی این محصول جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب در تغییرات شرایط آب و هوایی می‌باشد. در گذشته وظیفه‌ی ایزوگام را آسفالت ها و قیر گونی ها انجام می‌دادند که با پیشرفت امکانات و ویژگی مقاومت، قیمت ایزوگام و کیفیت آن جای خود را به این محصول دادند.

بمعمولا ایزوگام ها تا ۱۰ سال به طور مفید عمر ميکنند. با توجه به کیفیت و جنس این محصول قیمت ایزوگام و همچنین عمر مفید آن نیز متفاوت است.

 

قیمت ایزوگام / استعلام قیمت ایزوگام

به طور کلی می‌توان گفت در تعیین قیمت ایزوگام موارد زیاری تأثیرگذار هستند. بیشتر افراد به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستند اما در خرید و استعلام قیمت ایزوگام این موضوع را در نظر بگیرید که اهمیت کیفیت و جنس ایزوگام بر قیمت آن رجحان دارد. در واقع برای داشتن یک محصول باکیفیت و مرغوب بهتر است به قیمت آن توجه نکنید. با در نظر گرفتن همه‌ی اینن نکات عواملی مانند مواد اولیه به کار رفته، سایز رول، منطقه‌ی سکونت مشتری، ضمانت‌نامه این محصول و بیمه‌نامه شرکت تولید کننده ایزوگام در تعیین قیمت ایزوگام بسیار تأثیرگذار هستند.

قیمت ایزوگام / استعلام قیمت ایزوگام در تهران و کرج

همانطور که در فوق ذکر شد ایزوگام از مواد اولیه متعددی تولید و ساخته می‌شود. در تولید یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت اصولا از موادی مانند پلی اتیلن، فویل آلومینیوم، تاشو یا همان الیاف شیشه، موادهای افزودنی مانند پلیمر و در درجه‌ی زیاد قیر و پلی استر استفاده می‌شود. استفاده از مواد افزودنی در ایزوگام باعث می‌شود علاوه بر خاصیت چسبندگی مقاومت و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

 

همانطور که در ویژگی‌های ایزوگام ذکر کردیم این محصول دارای وزن بسیار سبک و مقاومت بالا میباشد. این ویژگی‌ها باعث شده تا از ایزوگام در مکان‌هایی مانند ایرانیت، مخازن آب، تونل‌ها، سرویس‌های بهداشتی، پشت‌بام‌ها، استخرها، سردخانه، سدها، پل‌های هوایی، لوله‌هاي گاز، نفت و آب، دامداری‌ها و نمای ساختمان استفاده بشود.

بهتر است قبل از استفاده از این محصول، لیست جدید قیمت ایزوگام را از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده داشته باشید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین