انواع قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب

انواع قیمت ایزوگام

این مطلب قیمت ایزوگام ها موجود در بازار را بررسی می کند،قبل از آن در مورد عایق رطوبتی سقف و علت اهمیت آن می خوانیم.

ضد آب کردن سقف شما احتمالاً مهمترین مرحله در فرآیند نصب سقف است زیرا از موادی که خانه شما با آن ساخته شده است و همچنین از همه چیزهایی که در داخل نگه می دارید محافظت می کند. یادگیری در مورد آنچه که برای ضد آب کردن سقف لازم است بسیار مهم است تا بتوانید ببینید که آیا سقف شما به تعمیر و نگهداری نیاز دارد یا نشتی به درستی تعمیر شده است.در ادامه مطلب به اهمیت ضد آب کردن سقف منازل می پردازیم و از خوبی ها و یکی از انواع آن را بررسی خواهیم کرد.

پشت بام ها بزرگترین قسمت ساختمان ها هستند که در معرض باران و برف قرار دارند.وقتی به فصل سرما نزدیک می شویم،افراد به دنبال چاره هایی از جمله ایزوگام هستند تا از خانه اشان محافظت کنند. عایق رطوبتی سقف ساختمان ها به عنوان یک مانع از ساختمان در برابر باران محافظت می کند. بنابراین عایق کاری بام با مواد عایق مناسب سقف با حفظ طول عمر و عملکرد ساختمان، ساختمان را در برابر باران و برف محافظت می کند.

عایق رطوبتی سقف چیست؟

انواع قیمت ایزوگام ،عایق رطوبتی سقف لایه ای از محافظ اضافی است که به سقف شما اضافه می شود که تضمین می کند آب به داخل خانه شما نرود یا باعث پوسیدگی دیوارها یا تیرهای نگهدارنده شود. دلایل زیادی برای نشتی سقف وجود دارد که عایق رطوبتی ناکافی سقف در صدر آن لیست قرار دارد.

چرا به عایق رطوبتی سقف نیاز دارید؟

انواع قیمت ایزوگام ،وقتی در مکانی با آب و هوای بارانی زندگی می کنید، طوفان و باران بخشی از روال زندگی شما است. اگر خانه شما سقفی داشته باشد که به دلایل مختلف به درستی ضدآب نشده باشد، طوفان های مکرر به یک مشکل بزرگ تبدیل خواهند شد. آسیب به سقف شما اگر برای مدت طولانی باقی بماند می تواند بسیار خطرناک باشد. رطوبت مداوم می تواند به مرور زمان تیرهای نگهدارنده را از بین ببرد که می تواند باعث ریزش سقف شما در آن ناحیه شود.

 

یکی از معایبی که ایزوگام دارد،این است که در برابر اشعه فرا بنفش تجزیه می شوند.

ویژگی های ایزوگام

انواع قیمت ایزوگام ، عایق رطوبتی ایزوگام از قیر، پلی استر، تیشو و پشم شیشه تولید می شود و با روکش آلومینیومی یا بدون آن به بازار عرضه می گرددضشصسفبلذ ایزوگام ها انواع مختلفی از جمله ایزوگام دمیده، ایزوگام پلیمری، ایزوگام تک لایه، ایزوگام دو لایه، ایزوگام فویل دار، ایزوگام بدون روکش یا پودری، ایزوگام رنگی، ایزوگام سنگ ریزه ای دارند که هرکدام ب توجه به کاربردشان قیمت های متفاوتی دارند.

ایزوگام دمیده:

انواع قیمت ایزوگام ، این ایزوگام طول عمر کوتاه تری به نسبت سایر ایزوگام ها دارند و در ان از قیر دمیده شده استفاده شده است.کارخانه های زیادی در ایران هستند که با توجه به کیفیت،هر کدام قیمت متفاوتی برای آن در نظر گرفته اند.

ایزوگام پلیمری

این ایزوگام از قیر خالص که از انجام فعالیت هایی روی نفت خام حاصل می شود، تولید می گردد.

ایزوگام تک لایه و دو لایه

ایزوگام تک لایه از انعطاف پذیری بالایی نسبت به بقیه ایزوگام ها برخوردار است.ایزوگام دو لایه ،دو لایه داخلی الیاف شیشه و پلی استر دارد.

ایزوگام فویل دار

در ایزوگام فویل دار بر روی خود ایزوگام یک روکش آلومینیومی کشیده می شود.

ایزوگام بدون روکش یا پودری

در این نوع ایزوگام به جای پوشش آلومینیومی از پودر معدنی استفاده می شود.

ایزوگام سنگ ریزه ای

در این نوع هم روی ایزوگام از پوششی با سنگ ریزه ها استفائه می شود.

هرکدام از این ایزوگام ها در مکان هایی خاص استفاده می شوند و کارایی آن ها متفاوت است.برای مثال ایزوگام هایی که روکش آلومینیومی دارند مناسب مکان هایی هستند که در معرض نور خورشید قرار دارند مناسب است.

 

مراحل نصب ایزوگام

تمیزکردن، زیرسازی،استفاده از قیر یا پرایمر،اندازه گیری،باز کردن رول ایزوگام و پس از آن شروع به نصب ایزوگام می کنیم.

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین