قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام

قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام

بروزترین و جدیدترین لیست قیمت انواع ایزوگام از برندهای معتبر و دارای نشان استاندارد به همراه قیمت نصب ایزوگام با 10 سال ضمانت نامه کتبی و 5 سال بیمه توسط شرکت ایزوگام سپهر.

قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام در تهران و کرج

ایزوگام چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت ایزوگام و نصب ایزوگام ، یکی از مسائل و مشکلاتی که از دیر باز انسانها با آن روبرو بودند ایجاد یک لایه مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت بود تا بتوانند سقفی امن برای سکونت خود داشته باشند .

انواع عایق با گذشت زمان سیر تکمیلی پیدا نمود استفاده از کاه و گل ، استفاده از ساروج و مواد آهکی و البته در قرن گذشته استفاده از مواد نفتی مانند قیرگونی و آسفالت گزینه مناسبی به نظر میرسید . تمام این موارد در کنار محاسن و کاربردهای خوب مقطعی دارای معایبی نیز بودند .

قیمت ایزوگام ، قیمت نصب ایزوگاممثلا اینکه قیرگونی با گذشت زمان تجزیه می شد و در برابر تابش نور و گرمای آفتاب مقاوت چندانی نداشت . در سرما و یخبندان قیر خشک شده و شکننده می شد و باعث ترک برداشتن این عایق ضدآب می شد . تا اینکه با پیدایش ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی جدید این مشکلات تا حد زیادی مرتفع شد .

ایزوگام یک لایه ضد آب و ضد رطوبت بر پایه مواد نفتی می باشد که از قیر طبیعی و یا قیر اکسیده و لایه الیاف پلی استر ( تیشو ) تشکیل شده است . ایزوگام دارای مزایای فراوانی است که در زیر به بخشی از آنها اشاره می شود .

 

قیمت ایزوگام و هزینه نصب ایزگام در تهرانمزایای مهم استفاده از ایزوگام

1 : نصب آسان و راحت

ایزوگام نسبت به دیگر انواع عایق های رطوبتی خیلی ساده و آسان تنها با اندکی گرم نمودن قابل نصب می باشد .

2 : قابلیت اجرا در تمامی سطوح

یکی از مزایای بسیار خوب ایزوگام قابلیت نصب و اجرای آسان روی تمامی سطوح و اجرای ساختمان می باشد . از نصب و اجرا در فندانسون و پی ساختمان گرفته تا سقف و پشت بام منازل ، سرویس بهداشتی ، آشپزخانه ، حمام ، دیوارهای داخلی و خارجی و نمای ساختمان ، پارکینگ ، عایق کاری استخر و …

3 : ایزوگام عایق ضد آب مطمئن

از دیگر مزایای ایزوگام نفوذ نا صد درصدی و عایق بودن کامل ایزوگام در برابر آب و رطوبت می باشد که البته می توان عایق بودن در برابر صدا های مزاحم را نیز به آن اضافه نمود.

4 : طول عمر مفید ایزوگام

عمر مفید ایزوگام نسبت به تمام عایق های رطوبتی دیگر بسیار بالاتر می باشد . ایزوگام خوب و مرغوب بین 10 تا 15 سال در شرایط مناسب و با انتخاب درست دوام و پایداری دارد .

5 : وجود انواع مختلف ایزوگام برای شرایط متفاوت

از مزایای بسیار مهم ایزوگام وجود انواع مختلف ایزوگام برای استفاده در شرایط و مقعیت های متفاوت می باشد .

به عنوان مثال : ایزوگام ساده پودری بای استفاده در پی و فندانسیو و سرویس بهداشتی و اجزای داخلی ساختمان ، ایزوگام فویل دار آلومینیومی برای نصب در پشت بام منازل و ساختمان و سطوحی در در برابر تاثیر مستقیم تابش نور خورشید قرار دارند ، ایزوگام طرح دار و ایزوگام شنی برای استفاده در دیوارهای ساختمان ، ایزوگام ایزوشینگل برای استفاده در روی شیروانی و سطوح غیر هم سطح ساختمان .

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایزوگام و دریافت قیمت ایزوگام و آگاهی از قیمت نصب ایزوگام با ما در تماس باشید .

5/5 - (20 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین