قیمت ایزوگام شیروانی در تهران و کرج

قیمت ایزوگام ، شیروانی ها یکی از حساس ترین نقاط ساختمان هستند .وجود منافذ بیشمار در نقاط اتصال شیروانی همیشه زمینه مستعد بودن را برای نفوذ آب و رطوبت ایجاد می نماید . علاوه براین بخاطر آنکه شیروانی از یک ورق آهن گالوانیزه با ضخامت کم تولید می گردد انتقال صداهای مزاحم و انتقال حرارت و گرم و سرما به داخل ساختمان و بالعکس امری اجتناب ناپذیر می باشد .

امروز تجربه عایقکاری و ایزوله کردن ساختمان ثابت کرده است که ایزوگام شیروانی و ایزوله کردن شیروانی توسط ایزوگام ضمن جلوگیری 100 درصدی از نفوذ آب در زمان بارندگی نقش بسیار موثری در کاهش انتقال صدا و حرارت داخلی ساختمان دارد . این امر یعنی تاثیر مستقیم در استفاده صحیح از منابع انرژی و جلوگیری از اتلاف بیهوده انرژی در تابستان و زمستان .

اجرای ایزوگام شیروانی در تهران

بدون شک نصب ایزوگام و اجرای ایزوگام شیروانی می باید توسط افراد با تجربه و متخصص در این رشته انجام گردد تا از اتلاف وقت و هزینه دوباره کاری جلوگیری شود . شرکت ایزوگام سپهر یکی از مجموعه های خدماتی باسابقه در تهران می باشد که با در اختیار داشت کادر و نصابان بسیار حرفه ایی سالهاست که در زمینه فروش و نصب ایزوگام در تهران فعالیت دارد . ایزوگام پشت بام ، ایزوگام شیروانی ، ایزوگام سقف های غیر هم سطح تخصص ماست . ده سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 5 سال بیمه نامه از شرکت بیمه دانا پشتوانه کارحرفه ایی کادر شرکت ایزوگام سپهر می باشد .

ایزوگام مناسب برای شیروانی

از آنجا که شیروانی بیرونی ترین بخش ساختمان می باشد و در طول سال در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، بارندگی ، سرما و یخبندان و … قرار دارد ، لذا برای کار عایقکاری آن بدون شک نیاز به نوعی ایزوگام احساس می شود که هم در برابر اشعه UV آفتاب دوام و مقاومت بالایی داشته باشد و هم در زمستان و تابستان مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما داشته باشد و با داشتن خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری از شکسته شدن و ترک برداشتن مصون باشد . توصیه می کنیم جهت انتخاب ایزوگام مناسب برای شیروانی حتما با کارشناسان ایزوگام سپهر مشورت نمایید . شک نداشته باشید که همکاران ما بهترین ایزوگام برای شیروانی را با ارزانترین قیمت و هزینه به شما معرفی خواهند کرد.

 

قیمت ایزوگام
قیمت ایزوگام شیروانی

قیمت ایزوگام برای شیروانی

ممکن است برندهای مختلفی از ایزوگام برای کار نصب و اجرای ایزوگام روی شیروانی به شما پیشنهاد شده باشد . اما دقت کنید ایزوگام شیروانی حداقل 4 لایه و با فویل آلومینیوم و با نشان استاندارد باشد ، بعلاوه آنکه در بخش توضیحات ایزوگام مشخصا به میزان مقاومت آن در برابر گرمای بالای 140 درجه و همچنین سرمای زیر 30 درجه سانتیگراد اشاره شده باشد . لازم به ذکر است که ایزوگام مرغوب از قیر طبیعی و الیاف تیشو و پلی استر با کیفیت بالا تولید می گردد .

انواع ایزوگام دلیجان گزینه مناسبی برای کار عایقکاری شیروانی می باشند و درمیان آنها مشخصا می توان به ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 و همچنین ایزوگام اکسیر صادراتی اشاره نمود . برای دریافت قیمت ایزوگام می توانید به صفحه استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت ما مراجعه نمایید و یا از طریق دکمه تماس با ما در زیر همین صفحه مستقیما با کارشناسان با تجربه ایزوگام سپهر گفتگو نمایید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین