قیمت ایزوگام شرق مشهد

 قیمت ایزوگام شرق مشهد در سال 1402 با نصب و اجرا

بروزترین لیست قیمت ایزوگام شرق مشهد در سال 1402 ، قیمت ایزوگام شرق مشهد فویلدار با نصب در تهران و کرج ، بررسی قیمت ایزوگام شرق مشهد درب کارخانه و در نمایندگی ها در سراسرکشور ، قیمت انواع ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا توسط شرکت ایزوگام سپهر.

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 09125957906

معرفی ایزگام شرق مشهد ثبت 6736

شرکت ایزوگام شرق مشهد کد ثبت 6736 یکی از مهمترین کارخانه های تولیدی ایزوگام بوده که فعالیت حرفه ای خود را از سال 69 با تولید بهترین و باکیفیت ترین ایزوگام های استاندارد با هدف مصرف داخلی و صادرات به دیگر کشورهای جهان آغاز کرد.

بهره گیری از پرسنل متخصص در تولید ایزوگام های باکیفیت و همین طور استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها برای تولید از افتخارات این شرکت به حساب می آید.

کارخانه ایزوگام شرق مشهد همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته و خوشبختانه در این رابطه بسیار مؤفق عمل کرده است.

لازم به ذکر است که کارخانه شرق مشهد به عنوان زیر مجموعه ای از چند مجتمع از جمله مجتمع مروارید شرق سپاهان، مجتمع تولیدی مرجان بام شرق فعالیت می کند.

قیمت ایزوگام شرق مشهد
لیست جدید قیمت ایزوگام شرق مشهد

عوامل موثر در قیمت ایزوگام شرق مشهد

قیمت ایزوگام همواره تابع عواملی است که بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در افزایش یا کاهش آن تاثیرگذار می باشند . مهمترین عامل که مستقیما در میزان قیمت ایزوگام موثر است نحوه استفاده از مواد اولیه می باشد . استفاده از قیر استاندارد طبیعی و پالایشگاهی با کیفیت ، بکار گیری الیاف پلی استر مرغوب و استاندارد مواردی هستند که تعیین کننده قیمت نهایی این عایق ضدآب می باشند . در ایزوگام شرق مشهد بهترین نوع قیر و بهترین و مرغوب ترین نوع الیاف تیشو مورد استفاده قرار میگیرد و این امر علاوه بر انعطاف پذیری بالای ایزوگام موجب دوام و طول عمر بسیار بالای آن می شود .

قیمت ایزوگام در تهران
جدول روزانه قیمت ایزوگام با نصب در تهران

انواع ایزوگام شرق مشهد

شرکت ایزوگام شرق مشهد محصولات خود را متناسب با شرایط  آب و هوا و جغرافیای متنوع تهیه و تولید می نماید . همین امر موجب گردیده تا انواع ایزوگام ساده ، ایزوگام فویلدار دولایه ، ایزوگام فویلدار چهار لایه ، ایزوگام سردسیری و گرمسیری در این مرکز با کیفیت بسیار بالا تولید و صادرگردد.

قیمت ایزوگام هرمترمربع
قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران و کرج هر مترمربع

نصب ایزگام شرق مشهد در تهران و کرج

به جز خرید محصولات باکیفیت تولید شده در کارخانه شرق مشهد نصب این محصولات در فضای مورد نظر هم برای هر یک از مشتریان اهمیت دارد.

زیرا مشتریان به دنبال نصاب هایی با داشتن مهارت و تبحر در کار نصب بوده و همواره کیفیت کار برایشان مهم است.

نصاب هایی که با داشتن کاری عالی و قابل توجه می توانند به ماندگاری و عمر هر چه بیشتر محصول نصب شده کمک شایان توجهی کنند.

بعلاوه، قیمت دریافتی به وسیله این نصاب ها در کمترین حد خود باشد اما در مقابل بتوان به کیفیت بالای کار اعتماد کرد.

نصاب های حرفه ایی و متخصص  به کار گرفته شده در شرکت ایزوگام سپهر می توانند بهترین و باکیفیت ترین کار نصب ایزوگام شرق را خدمت مشتریان ارائه کنند و در این زمینه به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

به یاد داشته باشید که تمامی مراحل عایقکاری و نصب ایزگام در سراسر تهران و کرج توسط شرکت ایزگام سپهر با 10 سال ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط و 5 سال بیمه دانا صورت می پذیرد . پس با خیال آسوده می توانید همین حالا با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید .

قیمت ایزوگام سپهر
لیست جدید قیمت انواع ایزوگام با نصب در ایزوگام سپهر

قیمت ایزوگام شرق مشهد

همانگونه که در ابتدای همین مقاله گفته شد ، ایزوگام شرق دارای محصولات متنوع و مختلفی می باشد که هر محصول برای استفاده و ایزوگام نمودن سطحی خاص و آب و هوایی خاص توصیه می گردد . به همین دلیل انواع محصولات این شرکت دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشد . پیشنهاد ما این است که قبل از خرید ایزوگام حتما برای دریافت قیمت ایزوگام شرق مشهد با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید ، همکاران ما ضمن بازدید کاملا رایگان از محل ، نوع ایزوگام مورد نیاز شما را معرفی نموده و با برآورد کارشناسی شما را در جریان قیمت نهایی ایزوگام و نصب ایزوگام قرار خواهند دارد .

 

برای استعلام قیمت روز انواع ایزوگام و آگاهی از آخرین تغییرات قیمت ایزوگام در بازار و دریافت قیمت نصب ایزوگام همین حالا با ما تماس بگیرید . همچنین می توانید یا یک جستجوی ساده در مروگر گوگل کروم به وب سایت ایزوگام سپهر دسترسی داشته باشید .

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین