فروش عایق نانو، با قیمت رقابتی

فروش عایق نانو

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی فروش عایق نانو بپردازیم. یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که برخی از افراد با آن مواجه هستند، مشکل بروز رطوبت و تبعات ناشی از آن است. معمولاً وقتی صحبت از عایق کاری به میان می‌آید، ذهن افراد به سمت ایزوگام می‌رود. این در حالی است که پیشرفت علم و تکنولوژی سبب ارتقا ابزار عایق کاری و تولید عایق نانو شده است. عایق نانو نسبت به سایر انواع عایق‏ها مقرون به صرفه‎تر بوده و دارای طول عمر بیشتری نیز است.

فروش عایق نانو در تهران با اجرای تضمینی

 

فروش عایق نانو در تهران

فروش عایق نانو،  عایق رطوبتی نانو یکی از جدیدترین روش‏های عایق کاری است که می‌توان از آن برای انواع سطوح اعم از پشت بام، استخر، دیوار‎های جانبی ساختمان، سرویس بهداشتی، چاله آسانسور و غیره استفاده کرد. عایق نانو جایگزین بسیار مناسبی برای ایزوگام، قیرگونی و سایر ابزارهای سنتی است.

عایق‌های نانو به وسیله علم نانو و فناوری‏های پیشرفته مرتبط با آن ساخته شده و به عنوان یک پوشش نفوذ ناپذیر در برابر آب، بخار آب و عوامل مخرب جوی تولید می‌شوند. به همین دلیل است که افراد معتقدند که عایق نانو می‎تواند از سازه شما در برابر هر گونه آسیب و فرسایشی محافظت کند.

فروش عایق نانو برای پشت بام

فروش عایق نانو، پشت بام یکی از قسمت‌های ساختمان است که متاسفانه در اغلب موارد افراد با مشکل رطوبت و نفوذ آب به آن مواجه می‌شوند. عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که گزینه مناسبی برای عایق بندی پشت بام، آب بندی پشت بامی که ایزوگام شده است، آب بندی پشت بام موزاییکی، پشت بام‌های سنگی و سرامیکی به شمار می‌آید.

عایق نانو در پشت بام به صورت مایع بر روی بام اجرا شده و معمولا نیاز است که چندین لایه از آن بر روی پشت بام اعمال شود. در این بخش از فروش عایق نانو پشت بام قصد داریم به معرفی ویژگی‌های این عایق بپردازیم.

  1. چسبندگی بسیار بالا
  2. مقاومت بسیار بالای عایق نانو پشت بام در برابر ترک‎ها و موترک‎های موجود بر روی کف پشت بام. در واقع، در ساختار عایق نانو از الیاف خاصی استفاده شده است که سبب افزایش کشسانی و مقاومت این نوع عایق می‎شود. به همین دلیل، عایق نانو یکی از مقاوم‌ترین عایق‌ها به شمار می‎آید.
  3. ضخامت بالای یک میلی متر
  4. عایق نانو نوعی عایق آنتی uv به حساب می‏آید. در حقیقت، استفاده از عایق‎های الاستومری سفید یا رنگی سبب آنتی uv شدن این نوع عایق‌ها می‎شود.

فروش عایق نانو برای سرویس بهداشتی

فروش عایق نانو، عایق نانو یک عایق مایع و بدون رنگ بوده که گزینه مناسبی برای استفاده در محیط‌های مرطوب مانند حمام و توالت به شمار می‎رود. استفاده از عایق نانو بر روی سطوح سرویس بهداشتی، سبب می‎شود تا این عایق مایع از بندکشی کنار کاشی رد شده و به سطح زیرین سرویس بهداشتی برسد. در ادامه، عایق نانو با ملات موجود در زیر سطح کاشی واکنش شیمیایی داده و سبب آب بندی بافت‌های مولکولی آن می‌شود.

عایق کردن سرویس بهداشتی با استفاده از عایق نانو، از جمله بهترین روش‌های آب بندی و نفوذ ناپذیری سرویس بهداشتی در برابر آب و رطوبت است که بدون تخریب انجام می‎شود. علاوه بر این، عایق نانو از نفوذ میکروب و کثیفی به زیر کاشی جلوگیری ‌کرده، در برابر شوینده‌های اسیدی مقاومت بالایی دارد و به این ترتیب سبب افزایش طول عمر کاشی‌ها می‌شود.

قیمت فروش عایق نانو در تهران

فروش عایق نانو، در مبحث بررسی قیمت فروش عایق نانو باید در نظر داشته باشید که میزان عایق به کار رفته در سطوح عمودی و افقی با یکدیگر متفاوت هستند. به عبارتی میزان عایق مورد استفاده به مصالح به کار رفته در زیر این سطوح بستگی دارد. می‌توان اینطور نتیجه گرفت که میزان مصرف عایق در سطوح صاف نسبت به سطوح ناهموار کمتر است. همانطور که مشخص است عوامل متنوعی در تعیین هزینه عایق کاری با نانو موثر هستند. از جمله این عوامل می‏توان به میزان رطوبت محیط، متراژ، محل نصب عایق، پی و فونداسیون، بستر استخر و در نهایت نیاز یا عدم نیاز محیط به زیرسازی اشاره کرد.

قیمت فروش عایق نانو در تهران توسط ایزوگام سپهر

 

اگر شما نیز از رطوبت خسته شده و تمایل دارید که به جای روش‎های معمول از عایق نانو استفاده کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به سایت مجموعه ایزوگام سپهر مراجعه کنید. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید خدمات مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت دریافت کنید.

برای دریافت قیمت روز انواع عایق رطوبتی نانو با ما تماس بگیرید، همچنین میتوانید با عضویت در کانال رسمی ایزوگام سپهر در ایتا در جریان آخرین وضعیت قیمت عایق های نانو و قیمت اجرای آن قرار بگیرید.

 

تماس با ما مشاور آنلاین