عایق نانو یا ایزوگام، کدام بهتر است

عایق نانو یا ایزوگام

مقایسه عایق نانو با ایزوگام/  ما در این مطلب قصد داریم به مقایسه عایق نانو با ایزوگام بپردازیم. مسلماً یکی از مشکلاتی که بشر از ابتدای ساخت خانه با آن مواجه بود، مشکل رطوبت و نفوذ آب به داخل خانه و دیوارهای آن است. به همین دلیل است که از گذشته تا به امروز ما شاهد پیشرفت بسیار زیادی در حوزه صنعت عایق کاری بودیم. استفاده از انواع مدل‏های مختلف ایزوگام و روش قیرگونی تا به امروز، اولین انتخاب اکثر افراد برای عایق کاری ساختمان یا کف‎ پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام است. امروزه اما بسیاری از افراد به سمت استفاده از عایق‌های نانو به منظور عایق کاری ساختمان خود، متمایل شده‌اند.

مقایسه عایق نانو با ایزوگام

 

عایق نانو بهتر است یا ایزوگام

عایق نانو یا ایزوگام، در ابتدا باید در نظر داشته باشید که هدف از عایق کاری ایجاد یک پوشش محافظ برای دیوارها، پشت بام، لوله‎ها و تاسیسات ساختمانی در مقابل رطوبت و نفوذ آب است. از طرفی پی ساختمان و یا سطح دیوارها به علت بارندگی بسیار زیاد و در برخی استان‌های کشور به علت رطوبت بالای خاک، رطوبت بسیار زیادی را جذب می‌کنند. به همین دلیل، عایق‎های رطوبتی باید در برابر رطوبت نیز مقاوم باشند.

ایزوگام یک روش نسبتاً سنتی برای عایق کاری ساختمان است که نسبت به سایر روش‌های دیگر دارای مزیت‌های بهتر و بیشتری است. از طرفی اما عایق نانو روش جدیدتری برای عایق کاری ساختمان است که طول عمر بیشتر داشته و نصب آن نیز راحت‌تر است.

با توجه به تمام موارد بیان شده، متخصصان این حوزه معتقدند که برای عایق کاری ساختمان، بهتر است از  عایق نانو استفاده شود. در واقع، استفاده از عایق نانو مانع از صرف هزینه‎های اضافی مربوط به تعمیرات می‌شود. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از عایق نانو علاوه بر اینکه سبب ضد آب شدن سازه می‌شود، به افزایش طول عمر آن نیز کمک می‌کند.

در مقایسه عایق نانو با ایزوگام باید توجه کنید که عایق نانو از عایق ایزوگام سبک‏تر است، بر وزن کلی ساختمان تاثیر منفی نداشته و از این طریق به آن آسیبی نمی‌زند. تجربه نشان داده که افراد با انتخاب عایق نانو، به عنوان یک محافظ ساختمان در برابر رطوبت، یک بار برای همیشه هزینه ضد آب سازی ساختمان خود را پرداخت می‌کنند. به این ترتیب، برای همیشه سازه‎ای مقاوم در برابر رطوبت، نفوذ آب، بخار آب و انواع مواد شیمیایی خواهند داشت.

عایق نانو بهتر است یا ایزوگام

 

مقایسه قیمت عایق نانو با قیمت ایزوگام

قیمت انواع عایق نانو، ممکن است این تصور در شما ایجاد شده باشد که چون عایق نانو یک محصول نسبتاً جدید و پیشرفته است، بنابراین، نیاز به صرف هزینه بیشتری برای خرید و نصب آن نسبت به عایق ایزوگام است. این در حالی است که عایق نانو و ایزوگام از نظر قیمت تفاوتی چندانی با یکدیگر ندارند.

علاوه بر این، استفاده از عایق نانو شما را از طرف هزینه تعمیر و بازسازی نجات می‏دهد. با این حال توجه داشته باشید که دسترسی به عایق نانو در برخی مناطق و استان‌های کشور چندان آسان نبوده و به همین دلیل معمولاً در این استان‎‌ها، عایق نانو با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. شما با مراجعه به یک سایت حرفه‌ای و متخصص در این حوزه می‌توانید عایق نانو را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مقایسه قیمت عایق نانو با قیمت ایزوگام

 

مقایسه طول عمر عایق نانو با ایزوگام

عایق نانو یا ایزوگام، ایزوگام چون ساختار یکپارچه‎ای ندارد، لایه رویی آن به مرور زمان و در اثر تابش خورشید از بین می‌رود. این در حالی است که عایق نانو ساختار یکپارچه‎ای دارد و به نوعی آنتی uv به شمار می‌آید. یعنی عایق نانو در برابر مواردی مانند تابش نور خورشید یا سرما و برودت هوا، مقاوم است.

در مقایسه عایق نانو با ایزوگام در نظر داشته باشید که در اکثر موارد عایق نانو در اثر گذر زمان طبله نشده و پوسیده نمی‎شود. همچنین، چون ایزوگام از مواد بازیافتی تولید می‌شود، انعطاف ‌پذیری و طول عمر نسبتاً پایینی نیز دارد. عایق نانو اما از مواد طبیعی و با استفاده از تکنولوژی نانو تهیه شده و به همین دلیل دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

اگر شما نیز از نفوذ آب و رطوبت در خانه خسته شدید و حال قصد دارید تا با استفاده جدیدترین متدهای عایق کاری مانع از نفوذ رطوبت شوید، ما به شما استفاده از عایق نانو را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که قصد خرید عایق نانو دارید، ما به شما شرکت ایزوگام سپهر را معرفی می‎کنیم. شما با مراجعه به این سایت می‎توانید بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‎ترین قیمت را خریداری کنید.

در این سایت صفحه ایی برای اعلام لیست قیمت ایزوگام وجود دارد که میتوانید به آن مراجعه نمایید، همچنین میتوانید برای دریافت قیمها عضو کانال رسمی اسزوگام سپهر در ایتا شوید.

تماس با ما مشاور آنلاین