142873182

تراش و برش آسفالت در تهران

خدمات اجرای تراش و برش آسفالت در تهران

ما در این مطلب قصد داریم به معرفی تراش و برش آسفالت در تهران بپردازیم. برش و تراش آسفالت یک فرآیند کنترل شده است که طی آن بخشی از آسفالت متناسب با نیاز حذف یا اصلاح می‌شود. چون آسفالت بسیار ضخیم‎تر و محکم‎تر از بسیاری از مصالح دیگر است، در زمان برش یا تراش آسفالت، به فرآیند و ابزار آلات خاصی نیاز است. به همین علت، در صورتی که افراد یا سازمان‎ها بخواهند به هر دلیلی، اصلاح یا تعمیری در جاده یا آسفالت ایجاد کنند، ابتدا باید آسفالت را برش دهند. از آنجایی که برش آسفالت کار دشواری به شمار می‎آید، نیاز به استفاده از ابزار مناسب که دارای تیغه‎های الماس هستند، وجود دارد.

خدمات اجرای تراش و برش آسفالت در تهران

 

روش‌های موجود برای تراش و برش آسفالت

فرآیند برش و تراش آسفالت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه این مبحث قصد داریم به معرفی 4 روش تراش و برش آسفالت بپردازیم.

1.    اره کردن

اره کردن عبارت است از بریدن دهانه‎ای در آسفالت به منظور ورود به لایه زیرین آن. اره کردن کار دشوار و نسبتاً سختی است که بهتر است به وسیله یک متخصص حرفه‌ای انجام شود.

2.    اره دال

اره کردن دال مشابه با فرآیند اره کردن است. با این حال لازم است بدانید که اره دال روش مطمئن‌تری نسبت به روش اره کردن به شمار می‎آید. در این روش کف و سطح آسفالت را به صورت افقی برش می‌دهند. در اغلب موارد، زمانی که نیاز به برش کف‌ آسفالت خیابان، پل‌ها، جاده‌ها یا هر چیز مسطح که شامل بتن و آسفالت است، وجود دارد، از روش اره دال استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که به طور معمول از این روش تراش و برش آسفالت در تهران برای تعمیر لوله‌های آب و گاز استفاده می‎شود. در پروژه‌های مربوط به راه سازی و شهر سازی اره کردن دال یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای تراش و حذف آسفالت و شکستن مناطق وسیعی از آن در جاده‎ها است. روش اره دال کردن سبب می‎شود تا حمل آسفالت برش خورده آسان‌تر شود.

روش‌های موجود برای تراش و برش آسفالت

 

3.    حفاری هسته و یا اصطلاحاً کرگیری

لازم به ذکر است که به طور معمول از روش حفاری هسته یا اصطلاحاً کرگیری به منظور حفر کردن یک سوراخ کاملاً گرد در ناحیه‎ای از آسفالت استفاده می‌کنند. کرگیری یا حفاری هسته یک فرآیند نسبتاً ساده‌تر نسبت به سایر روش‌های تراش و برش به حساب می‌آید. اگر سری به مغازه‏های فروش یا اجاره آبزار آلات زده باشید، ممکن است ابزار لازم برای حفاری هسته‎ای را دیده باشید. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که شما می‌توانید حفاری هسته‎ای را به تنهایی انجام دهید. متاسفانه انجام این کار توسط افراد بی تجربه سبب می‌شود تا احتمال بروز آسیب در افراد افزایش یابد.

4.    اره سیمی | تراش و برش آسفالت در تهران

در نهایت، اگر تمامی روش‌های بیان شده به هر دلیلی در دسترس نبود، برش آسفالت با استفاده از اره سیمی نیز ممکن است. در این سیستم، یک سیم که از الماس تشکیل شده است از یک سیستم قرقره عبور می‏کند. سپس سیم به منظور بریدن و تراش آسفالت با سرعت بالا شروع به حرکت می‏کند. شایان توجه است که این روش نیز مانند سایر روش‌های اشاره شده تنها باید به وسیله یک متخصص با تجربه انجام شود.

5.    ابزار و ماشین آلات کاتر

در حال حاضر، در بسیاری از کشورها و شهرها از ماشین آلات کاتر به منظور برش انواع آسفالت استفاده می‎شود. برای استفاده از ماشین تراش و برش آسفالت در تهران نیاز به کمک گرفتن از یک فرد متخصص و با تجربه است. لازم به ذکر است که در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های خصوصی وجود دارند که در این حوزه فعالیت کرده و از ابزار آلات و افراد متخصص در زمینه راه سازی کمک می‌گیرند.

قیمت تراش و برش آسفالت در تهران

در زمینه ساخت و ساز و همچنین به‌سازی جاده‌ها، انتخاب تکنولوژی و تجهیزات مدرن و بروز بسیار حائز اهمیت است. تراش و برش آسفالت، یکی از مهم‏ترین مراحل آماده سازی و تعمیر جاده‎ها است. پروسه تراش و برش آسفالت نیازمند دقت بالا و استفاده از تجهیزاتی مستحکم و کارآمد است. در حال حاضر تراش و برش آسفالت به وسیله کاترهای پیشرفته با نهایت دقت و کیفیت عالی انجام می‌شود.

قیمت تراش و برش آسفالت در تهران

 

در واقع، بهره‌مندی از این تکنولوژی پیشرفته، سبب شده تا علاوه بر افزایش کارایی، سرعت عمل پروسه تراش و برش آسفالت در شهر تهران در پروژه‏های راه ‎سازی و تعمیرات حوزه شهری، افزایش یابد. همچنین استفاده از این تکنولوژی سبب شده تا امکان طراحی و پیاده سازی پروژه‎های جاده‌ای با استانداردهای بالا نیز فراهم شود. لازم به ذکر است که قیمت خدمات مربوط به تراش و برش آسفالت نیز مانند قیمت آسفالت متناسب با ضخامت، مسلح یا غیر مسلح بودن سطح، عیار و ضخامت آسفالت، صاف بودن سطوح، طول، عمق آسفالت و غیره متغیر است.

قیمت تراش آسفالت هر یک کیلومتر

در صورتی که شما نیز به منظور تراش و یا برش آسفالت در شهر تهران به کمک احتیاج دارید، ما به شما مجموعه ایزوگام سپهر را معرفی می‎کنیم. شما با مراجعه به سایت ایزوگام سپهر تهران و در این مجموعه می‎توانید انواع خدمات مربوط به تراش و برش آسفالت در تهران را انتخاب و دریافت کنید.

برای دریافت بهترین خدمات بصورت مستقیم همین حالا عضو کانال ایزوگام سپهر در ایتا شوید.

 

تماس با ما مشاور آنلاین