قیمت رول ایزوگام بام گستر دلیجان

شرکت تولیدی ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 از بزرگترین و معتبر ترین مجموعه های تولید و صادر کننده  ایزوگام در دلیجان اصفهان میباشد که با تولید طیف وسیعی از محصولات عایق رطوبتی از جمله ایزوگام فویل دار، ساده و چهار لایه استاندارد توانسته برند ایزوگام بام گستر دلیجان را به یک برند بسیار معتبر در سطح جهانی تبدیل نماید . کیفیت بالای محصولات تولیدی در کارخانه ایزوگام بام گستر دلیجان و همین طور قیمت عالی محصولات می تواند دلیلی دیگر بر برتری محصولات ارائه شده در این کارخانه باشد. حتی در نمایندگی بام گستر در تهران نیز به علت خرید مستقیم می توانید قیمت پایینی را برای خرید این برند از عایق رطوبتی پرداخت کنید. البته دقت داشته باشید که قیمت ایزوگام بام گستردلیجان با نصب متناسب با قیمت نصب ایزوگام در شهر تهران و کرج متغیر می باشد .

مسلما قبل از خرید هر نوع ایزوگام لازم است تا خریداران اطلاعاتی در مورد قیمت ایزوگام دلیجان داشته باشند . لذا وب سایت ایزوگام سپهر برای این منظور بخشی را جهت استعلام آنلان قیمت ایزوگام طراحی نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به این بخش به راحتی به قیمت روز انواع ایزوگام دسترسی داشته باشید . همجنین می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاورین ایزوگام سپهر در جریان لیست جدید قیمت انواع ایزوگام قرار بگیرید .

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر

09125957906

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان یکی از آن نکات بسیار مهمی است که در زمان خرید محصولات تولیدی این برند مورد توجه خریداران و مشتریان است.

در رابطه با قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 در نمایندگی بام گستر در تهران باید به اطلاع برسانیم که برای خرید رول ایزوگام فویلدار تولیدی در این کارخانه باید به ازای هر رول 10 مترین مبلغ 350.000 تومان پرداخت کنید.

البته دقت داشته باشید قیمت ایزوگام با نصب ارتباط مستقیم با متراز و مساحت محل نصب داشته و عمدتا متراژ های کاری بالا از هزینه کمتری در واحد متر مربع برخوردار می باشند .

 

بهترین نمایندگی ایزوگام بام گستر دلیجان در تهران

همانگونه که مستحضر هستید اغلب کارخانه های تولید کننده ایزوگام و عایق های رطوبتی دارای نمایندگی های فروش در شهرستان ها و مراکزاستانها می باشند .

خرید مستقیم ایزوگام بام گستر از نمایندگی ها علاوه بر قیمت بسیار مقرون به صرفه تر در خرید و هزینه نصب ایزوگام ، شامل مزایای دیگری همچون دریافت ضمانت نامه کتبی و همچنین بیمه نامه معتبر و استفاده از مشاوره و کارشناسی کارشناسان با تجربه بصورت رایگان می باشد .

 

یکی ازنمایندگی های معتبر ایزوگام بام گستر دلیجان در تهران ، شرکت ایزوگام سپهر می باشد .

ایزوگام سپهر با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب ایزوگام از معتبر ترین برندها درتهران و کرج و در اختیار داشتن کادر حرفه ایی و نصابان باسابقه و مشاورین متخصص سالها توانسته خدمت گذار شایسته ایی برای همشهریان عزیز تهرانی باشد.

ایزوگام بام گستر دلیجان با ثبت 117
قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان در تهران و شهرستانها

چرا از نمایندگی ایزوگام سپهر خرید کنیم ؟

دلایل متعددی وجود دارد که می تواند شما را به خرید انواع ایزوگام و واگذاری انجام خدمات نصب ایزوگام و انواع عایق رطوبتی مانند قیر گونی ، آسفالت به شرکت ایزوگام سپهر مجاب نماید :

  • کیفیت بسیار زیاد ایزوگام ازبرندهای معتبر در ایزوگام سپهر.
  • خرید انواع ایزوگام با کیفیت با قیمت های رقابتی.
  • دسترسی به بهترین محصول عرضه شده.
  • خدمات نصب سریع و ساده ایزوگام توسط نصابان حرفه ایی ایزوگام سپهر.
  • فروش قوی و ساده از طریق سیستم نمایندگی فروش به قیمت درب کارخانه.
  • ضمانت بالای محصولات تولید شده از 10 تا 20 سال.
  • انجام خدمات سریع در تمامی مناطق 22 گانه تهران و حومه.

این موارد باعث شده تا بسیاری از مشتریان در بازار ایران بتوانند بهترین مدل های ایزوگام را با قیمت های ویژه ای در اختیار داشته باشند.

4/5 - (1 امتیاز)
error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین