ایزوگام آسان چسب/فروش و نصب

ایزوگام خود چسب یا آسان چسب چیست ؟

ایزوگام آسان چسب ،با آنکه نصب ایزوگام نسبت به قیرگونی به مراتب راحت تر و آسانتر می باشد ، در هر حال اجرای ایزوگام نیاز به گرم کردن توسط مشعل های گاسوز دارد . این کار علاوه برخطرات زیاد نظیر سوختگی و غیره از نظر زیست محیطی نیز با ایجاد آلایندگی همراه میباشد.

ایزوگام خود چسب

 

همین امر موجب شد تا تولید کنندگان عایق های رطوبتی همواره در صدد تولید نوعی از ایزوگام باشند که با حفظ مقاومت و طول عمر ، از نظر نصب و اجرا شرایطی بسیار راحت تر و بدون خطر تر و با آلایندگی کمتر باشند .

ایزوگام خود چسب یا آسان چسب ، نسل جدید ایزوگام با تکنولوژی و فن آوری جدید بوده که نصب و اجرای آن فوق العاده آسان می باشد . ایزوگام آسان چسب بصورت ورق های با عرض 5 و 10 و 20 و 50 و 100 سانتیمتری تولید و در بازار موجود می باشد . برای نصب ایزوگام خود چسب دیگر نیازی به گرم کردن و مشعل نیست و این ورق به راحتی روی هر سطحی چسبیده می شود .

انعطاف پذیری و دوام و طول عمر این عایق با دیگر انواع ایزوگام تفاوتی ندارد و از آن می توان برای عایق کاری تمام اجزا و سطوح داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمود.

مزایای ایزوگام آسان چسب

  • نصب ایزوگام آسان چسب بسیار ساده و راحت است
  • مقاومت و دوام و طول عمر بسیار مناسبی دارند
  • هزینه خرید و نصب ایزوگام خود چسب بسیار مقرون به صرفه می باشد
  • سبک و بسیار کم وزن می باشد
  • از نظر زیست محیطی یک عایق کاملا پاک و بدون آلایندگی هستند

قیمت ایزوگام آسان چسب

انواع مختلفی از ایزوگام آسان چسب با کیفیت های مختلف و در عرض های متفاوت توسط شرکت های تولید کننده عایق های رطوبتی تولید و عرضه می  گردد که برحسب کیفیت و نام برند و شرایط بازار دارای قیمت های مختلفی می باشند .

شرکت ایزوگام سپهر ترتیبی اتخاذ نموده تا تمامی محصولات خریداری شده با ارزانترین قیمت و با قیمت درب کارخانه درب منزل به دست خریداران برسد .

ایزوگام سپهر یک مجموعه خدماتی متشکل از تیم نصاب ایزوگام حرفه ایی و با تجربه چندین ساله در تهران می باشد که در زمینه خدمات فروش و نصب عایق های رطوبتی فعالیت می نماید.

تمامی انواع ایزوگام ساده و پودری ، ایزوگام طرحدار ، ایزوگام دولایه فویلدار ، ایزوگام شنی ، ایزوگام های گرمسیری ، ایزوگامهای سردسیری موجود از بهترین نوع قیر پلیمری یا قیر پالایشگاهی و از با کیفیت ترین الیاف پشم شیشه و پلی استر تولید شده و دارای ضمانت نامه 10 سال و 5 سال پوشش بیمه دانا می باشند .

موارد کاربرد ایزوگام دلیجان

کاربرد ایزوگام آسان چسب / همانطور که می دانید از ایزوگام ها برای عایق کاری و ایزوله سازی ساختمان و افزایش مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود .

از انواع ایزوگامدلیجان می توان برای عایقکاری و نصب ایزوگام پشت بام ، ایزوگام سرویس بهداشتی ، ایزوگام شیروانی و سطوح شیب دار، ایزوگام سقف های غیر هم سطح ، ایزوگام استخر ، ایزوگام مخازن آب ، ایزوگام دیوارها ، ایزوگام نمای ساختمان ، ایزوگام بالکن ، ایزوگام کف و دیوارهای آشپزخانه ، ایزوگام پی و فندانسیون ساختمان ، پل ، تونل و مصارف کشاورزی مانند عایقکار گلخانه ها و استخرهای پرورش ماهی و … استفاده نمود .

قیمت ایزوگام آسان چسب دلیجان

استعلام قیمت ایزوگام آسان چسب و دریافت بروزترین و جدیدترین لیست قیمت انواع ایزوگام با مشاورین ما تماس بگیرید .

مشاورین ایزوگام سپهر آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به شما همشهریان عزیز هستند .

 

قیمت ایزوگام آسان چسب
قیمت روز انواع ایزوگام آسان چسب

به همین دلیل لازم پیشنهاد می نماییم تا در زمان خرید ایزوگام برای کسب لیست جدید و بروز شده قیمت ایزوگام حتما با مشاورین شرکت ایزوگام سپهر تماس بگیرید. همچنین میتوانید با جستجو در گوگل وب سایت ایزوگام سپهر را پیدا نموده و ثبت سفارش خود را بصورت آنلاین و برخط انجام دهید .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین