نصب ایزوگام روی آسفالت/ روش نصب ایزوگام

نصب ایزوگام برای اینکه بتواند در مدت طولانی کیفیت و چسبندگی خود را حفظ کند به مهارت و رعایت اصول فنی لازم وابسته است. اگر پیش از نصب ایزوگام روی سطح آسفالت یا بتنی یا موزائیک، عملیات زیرسازی لازم به انجام نرسد، کیفیت نصب ایزوگام کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه در مدت کوتاهی ممکن است ایزوگام از سطح جدا شود یا روی آن حرکت نمایند.

مراحل نصب ایزوگام روی آسفالت
روش نصب ایزوگام روی آسفالت

 

قبل از نصب ایزوگام روی آسفالت باید چکار کنیم ؟

نصب ایزوگام ، قبل از نصب ایزوگام روی آسفالت باید سطح را به خوبی پاک‌سازی کنیم و مطمئن شویم که سطح فاقد آلودگی مثل شن و ماسه و همچنین فاقد رطوبت است.

سپس با استفاده از انواع پرایمر ایزوگام که ممکن است محلول در بنزین یا محلول در آب باشد، سطح را به خوبی پوشش می‌دهیم و منتظر می‌مانیم تا سطح کاملا خشک شود.

این کار باعث می‌شود تا چسبندگی ایزوگام به سطح به مقدار زیادی افزایش پیدا کند.

علاوه بر پرایمر ایزوگام، ممکن است برای نصب ایزوگام روی آسفالت از قیر استفاده شود. البته عملیات قیرکشی برای نصب ایزوگام نسبت به پرایمر مشکل‌تر و پرهزینه‌تر است. همچنین قیرکشی باعث ایجاد آلودگی بیشتر در محیط خواهد شد. با این حال برخی ترجیح می‌دهند برای نصب ایزوگام از قیر استفاده کنند.

 

نصب ایزوگام روی آسفالت
نصب ایزوگام روی آسفالت

 

تعمیر آسفالت فرسوده قبل از نصب ایزوگام

اگر کیفیت آسفالت نصب شده روی بام پایین باشد و در حال تخریب باشد، امکان نصب مستقیم ایزوگام روی آن وجود ندارد. چون پس از مدتی آسفالت تخریب شده و ایزوگام از آن جدا می‌شود. در چنین مواقعی ابتدا باید آسفالت قدیمی و خراب شده از سطح جدا شود و پس از زیرسازی مناسب، ایزوگام روی آن نصب شود.

 

تعمیر آسفالت فرسوده
تعمیر و تعویض آسفالت فرسوده

 

قبول سفارش نصب ایزوگام و آسفالت پشت بام

نصب ایزوگام ، اگر می‌خواهید سطح پشت بام خود را با استفاده از آسفالت یا قیرگونی یا با استفاده از ایزوگام پوشش نمایید، برای مشاوره و دریافت قیمت آسفالت و سفارش خدمات با بهترین کیفیت، با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید.

 

لیست  قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

کار نصب و اجرای ایزوگام ، کاری فنی است که احتیاج به تجربه و مهارت بالایی دارد . این کار باید توسط یک نصاب حرفه ایی و با تجربه انجام شود تا کاری بدون عیب و نقص و با طول عمر مفید بالا صورت گیرد .

نکاتی مثل شیب بندی صحیح و همپوشانی و دوخت و درز گیری لبه های ایزوگام مسلما کار راحتی نیست . ه همین دلیل توصیه می شود که انجام کار نصب و اجرای ایزوگام را به شخصی با تجربه واگذار نمایید .

برای این کار می توانید با مجموعه ایزوگام الوند راه مشورت نمایید . شرکت ایزوگام سپهر علاوه بر سابقه چندین ساله در زمینه فروش و نصب انواع ایزوگام در تمامی مناطق تهران و کرج ، با در اختیار داشتن تیمی حرفه ایی متشکل از بهترین و ماهرترین نصابان ایزوگام آماده عقد قرار داد کاری می باشد .

لازم به ذکر است که تمامی پروژه های کاری نصب عایق های رطوبتی توسط شرکت ایزوگام سپهر دارای 10 سال ضمانت نامه کتبی و 5 سال پوشش بیمه دانا می باشند .

 

آخرین وضعیت قیمت ایزوگام دلیجان ،لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر فایر فاکس جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین