نحوه محاسبه قیمت ایزوگام

نحوه محاسبه قیمت ایزوگام یکی از موارد مهم می باشد که شاید همیشه بعنوان یک پرسش در ذهن کارفرمایان وجود دارد . در زمان خرید ایزوگام معمولا همه مایلند بدانند که تعیین قیمت ایزوگام چگونه انجام میگیرد . امروز ما در این مقاله قصد داریم تا کمی بیشتر در مورد قیمت ایزوگام و همچنین روش محاسبه قیمت ایزوگام با نصب در تهران صحبت نماییم . با ما تا انتهای مقاله همراه باشید .

قیمت ایزوگام مرغوب و با کیفیت در سال 1402 به ازای هر متر مربع به طور متوسط 70.000 تومان می باشد. و البته برای  دستمزد و همچنین قیمت نصب ایزوگام به ازای هرمتر مربع بطور متوسط 15.000 تومان به مبلغ فوق افزوده می گردد . همانگونه که گفته شد، قیمت اعلام شده قیمت نهایی نبوده بله یک قیمت متوسط می باشد که البته با توجه به نام و کیفیت برند، تعداد لایه ها و … قیمت ایزوگام نیز کاهش یا افزایش خواهد یافت . از برندهای معتبر و معروف قیمت ایزوگام شرق، قیمت ایزوگام دلیجان و قیمت ایزوگام غرب گستر دلیجان را می توان به عنوان نمونه مثال زد .

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا برای مساحت های بالای 50 مترمربع، هر متر مربع 45 هزار تومان می باشد. این قیمت بهترین قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا و ده سال ضمانت کتبی می باشد . نصب ایزوگام توسط نصابان کاملا حرفه ایی و با تجربه شرکت ایزوگام سپهر انجام می پذیرد .

قیمت نصب ایزوگام

شرکت های مختلف فروش و نصب ایزوگام معمولا برای تعیین هزینه، مبلغی معادل 10 تا 20 هزار تومان را برای اجرت نصب ایزوگام در نظر می گیرند . این قیمت ازسوی شرکت های مختلف ممکن است متغیر باشد . در شرکت ایزوگام سپهر برای مساحت و متراژ بالای 100 متر به ازای هر مترمربع مبلغ 10 هزارتومان جهت دستمزد و قیمت نصب در نظر گرفته شده که برای تمامی مناطق و محلات شهر تهران یکسان می باشد.

دستمزد نصاب ایزوگام

با آنکه قیمت نصب ایزوگام را بطور متوسط 10000 تومان برای هر متر ایزوگام محاسبه نمودیم اما باید بپذیریم که در شرایط مختلف این دستمزد ممکن است تغییر چشم گیری داشته باشد . از عوامل مهمی که میتواند در قیمت نصب ایزوگام تاثیر گذار باشد میتوان به نوع ایزوگام ، مسافت محل نصب ایزوگام نسبت به محل شرکت ، ارتفاع دیوار ، سطح صاف یا شیب دار و یا غیر همسطح ، متراژ و مساحت محل نصب ، زیر سازی محل ، شرایط آب و هوایی ، تضمین خدمات نصب ایزوگام و غیره اشاره نمود .

قیمت روز ایزوگام در سال جاری

قیمت ایزوگام از جمله مواردی است که لازم است بصورت روزانه مورد بررسی قرار گرفته و اعلام شود ، چرا که به دلاین مختلف ما شاهد نوسانات قیمتی این محصول در بازار می باشیم . به همین منظور ما در وب سایت ایزوگام سپهر بخشی را به اعلام روزانه قیمت ایزوگام اختصاص داده ایم . با رجوع به بخش استعلام قیمت ایزوگام شما می توانید از اخرین تغییرات قیمت انواع ایزوگام با برندهای مختلف مطلع شوید .

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین