قیمت رول ایزوگام درب کارخانه

قیمت رول ایزوگام از معتبر ترین برندهای موجود با 10 سال ضمانت نامه کتبی و 5 سال بیمه دانا ، در وب سایت ایزوگام سپهر.

قیمت ایزوگام مارک دلیجان
خرید ایزوگام مارک و برند دلیجان

عوامل موثر در قیمت رول ایزوگام

قیمت رول ایزوگام،مهمترین عامل در قیمت ایزوگام مواد اولیه تولید ایزوگام می باشد . هر رول ایزوگام ممکن است از قیر طبیعی درجه یک پالایشی و یا قیر دمبده تولید شده باشد و همچنین نوع و کیفیت پلی استر ( الیاف تیشو ) بکارگرفته شده در ایزوگام نیز بسیار مهم می باشد . از عوامل مهم دیگر که می تواند در قیمت ایزوگام تاثیر مستقیم داشته باشد وزن رول ایزوگام ، ضخامت ورق ایزوگام و ضخامت فویل آلومینیوم می باشد . عوامل دیگری نیز در قیمت تمام شده هر رول ایزوگام دخیل می باشند . من جمله نام و برند ایزوگام ، هزینه باربری و صد البته نوسانات قیمت در بازار .

قیمت رول ایزوگام در سال 1400 

مهمترین بخش در زمان ساخت و ساز ساختمان بررسی قیمت نهایی می باشد . به همین دلیل اطلاع از وضعیت قیمت و استعلام آنلاین قیمت ایزوگام می تواند نقش بسیار مهمی را در برنامه ریزی های نهایی شما ایفا نماید . هر رول ایزوگام دارای 10 متر طول و یک متر عرض می باشد و ضخامت تقریبی هر ورق ایزوگام 4 میلیمتر و وزن کل آن حدود 40 تا 42 کیلوگرم است . با توجه به مصالبی که در بخش عوامل موثر در قیمت رول ایزوگام توضیح داده شد لازم است تا با انتخاب یک ایزوگام مناسب و با کیفیت و مشاوره و دریافت قیمت رول ایزوگام در سال 1400 نسبت به خرید و انجام کار عایقکاری ساختمان اقدام نمایید .

قیمت رول ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان شامل مشهورترین برندهای موجود در بازار می باشد که همگی توسط کارخانجات تولید ایزوگام در دلیجان اصفهان با نام های متفاوت و البته با کیفیت ها و اشکال مختلف تولید شده اند . برای دریافت قیمت ایزوگام دلیجان بهتر است قبل از خرید ابتدا نمونه ایزوگام مرغوب و مناسب را با کمک یک مشاور انتخاب نمایید . سپس به وسیله تماس تلفنی با کارشناسان یک مرکز معتبر خدمات فروش و نصب ایزوگام می توانید لیست جدید قیمت انواع ایزوگام را دریافت نمایید . همکاران ما ایزوگام سپهر در طول شبانه روز آماده پاسخگویی به پرسش های شما می باشند.

قیمت ایزوگام هر مترمربع

قیمت ایزوگام،محاسبه قیمت ایزوگام بصورت هر مترمربع بیشتر در زمانی صورت می پذیرد که انجام کارخرید ایزوگام با انجام خدمات نصب و اجرای آن همراه باشد . یعنی بصورت معمول هرگاه شما بخواهید هنگام خرید ایزوگام کار نصب آن را به همان شرکت واگذار نمایید مسلما قیمت رول ایزوگام و قیمت دستمزد نصب هر متر ایزوگام محاسبه شده و قیمت ایزوگام با نصب و اجرا هرمترمربع به شما اعلام میگردد.

 

نحوه خرید ایزوگام از شرکت ایزوگام سپهر

برای خرید ایزوگام از شرکت ایزوگام سپهر شما می تواید از هر دو طریق استفاده نماید .

  • خرید رول ایزوگام خام از شرکت ایزوگام سپهر

در شرکت ایزوگام سپهر متنوع ترین و با کیفیت ترین انواع ایزوگام از برندهای معتبر و با کیفیت استاندارد موجود می باشد که به صورت فروش رول خام با ارسال رایگان درب منزل و با ارزانترین قیمت خدمت شما ارائه می شود . برای خرید رول ایزوگام دلخواه خود کافی ست تا با تماس با مشاورین ایزوگام سپهر ثبت سفارش خود را نهایی کنید . همکاران نما در کمترین زمان ممکن رول ایزوگام خریداری شده را به ادرس ثبت شده تحویل خواهند داد .

  • خرید ایزوگام با نصب و اجرا توسط ایزوگام سپهر

ایزوگام سپهر با در اختیارداشتن کادر مجرب و متخصص آماده عقد قرارداد جهت نصب و اجرای ایزوگام با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان با بهره گیری از ایزوگام های معتبر و استاندارد و البته با قیمت بسیار مناسب در تمامی نقاط و محلات تهران و کرج می باشد . جهت خرید ایزوگام با نصب و اجرا همین حالا با ما تماس بگیرید .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل جستجوکنید .

4.9/5 - (41 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین