قیمت ایزوگام 5 میل با نصب و اجرا در تهران

قیمت ایزوگام 5 میل با نصب و اجرا در تهران ، قیمت ایزوگام 5 میلی متری صدف گستر دلیجان ، قیمت ایزوگام 5 میل هیرمان دلیجان ، قیمت جدید ایزوگام 5 میل برفاب دلیجان ، لیست قیمت ایزوگام 5 میل در سال 1402 .

قیمت ایزوگام ۵ میل

قیمت ایزوگام ۵ میل

همان طور که احتمالا می دانید ایزوگام در اصل یک پوشش و عایق است که از قیر و دیگر الیاف های مصنوعی ساخته می شود و برای نصب آن از حرارت کمک می گیرند تا به خوبی بر روی سطوح مورد نظر اجرا شود. در واقع ایزوگام دارای چند لایه است که از مواد مختلفی مانند پلی اتیلن، پودر معدنی، فویل آلومینیوم، بافت، پلی استر و مواد افزودنی دیگری ساخته می شود. همین لایه ها نیز موجب ایجاد مقاومت بالایی در مقابل بارش برف و باران و یا حتی رطوبت و دمای بالایی می شود. نکته لازم به ذکر این است که ایزوگام را در لایه ها و ابعاد مختلفی می سازند که ایزوگام ۵ میل از جمله آن ها است و در صورتی که در مورد قیمت ایزوگام ۵ میل سوالی داشته باشید در ادامه با ما همراه باشید.

تشخیص ایزوگام باکیفیت

تشخیص ایزوگام مرغوب و با کیفیت ، از آن جایی که امروزه ایزوگام اهمیت بسیار زیادی یافته است و تقریبا عموم مردم از آن استفاده می کنند کارخانه های زیادی اقدام به ساخت و عرضه آن می کنند لازم است که به هنگام خرید به کیفیت و مرغوبیت لازم آن توجه کنید چرا که در صورت نداشتن مرغوبیت لازم به سرعت تخریب خواهد شد. در ادامه به چند ویژگی مهم برای تشخصیص ایزوگام با کیفیت اشاره می کنیم.

▪︎ داشتن بودی نامطبوع همانند بوی گازوئیل نشان دهنده این است که ایزوگام کیفیت لازم را ندارد.

▪︎ در هنگام خرید ایزوگام و پیش از استعلام قیمت ایزوگام بهتر است که با دست اقدام به لمس آن کنید در صورتی که در هنگام لمس در پوست خود ذرات ریز و سیاهی را مشاهده کردید باید بدانید که این نوع ایزوگام بی کیفیت است.

▪︎ به طور کلی ایزوگام دارای عمری حدود 10 سال است که در صورت نداشتن قیر لازم چسبندگی ایزوگام بسیار کمتر می شود.

نکات خرید ایزوگام 4 و 5 میل

قیمت ایزوگام و همچنین داشتن کیفیت بالا از نکات مهمی است که به هنگام خرید ایزوگام باید آن را مورد توجه قرار دهید. شما به راحتی می توانید با نمایندگی که به طور مستقیم بهترین و با کیفیت ترین نوع ایزوگام را در اختیار شما قرار می دهد در ارتباط باشید. لازم است دقت کنید که نکات زیر را نیز به هنگام خرید ایزوگام حتما باید مورد توجه قرار دهید.

برخی از ایزوگام ها همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم در ضخامت ۵ میل تولید می شود و همین امر البته موجب می شود قیمت ایزوگام ۵ میل دارای تغییراتی باشد. به عبارتی بهتر در هنگام خرید ایزوگام لازم است توجه کنید که پهنا و ضخامت ایزوگام به کیفیت آن وابستگی  دارد و از طرفی دیگر بر روی قیمت ایزوگام ۵ میل نیز تاثیر می گذارد. در واقع در صورتی که ایزوگام مورد نظر شما استاندارد لازم را داشته باشد حتما باید دارای وزن متعادلی بین حدود ۴۰ الی ۴۲ کیلوگرم باشد.

همچنین در زمان خرید ایزوگام باید به مقاومت ایزوگام نسبت به شرایط محیطی و جوی دقت کنید. ایزوگام با کیفیت باید حتما نسبت به تغییرات دمایی و فصول مختلف مقاومت لازم داشته باشد.

نصب ایزوگام 5 میل در تهران

لازم است توجه کنید که نصب ایزوگام از جمله دیگر نکات مهمی است ‌که پس از خرید و استعلام قیمت ایزوگام ۵ میل باید نسبت به آن توجه کنید. در واقع نصب ایزوگام باید به صورت اصولی و توسط نصاب حرفه ای انجام شود چرا که نکات مهمی در هنگام نصب باید مورد توجه قرار بگیرد. برای مثال میزان همپوشانی اجرای ایزوگام ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر باشد و همچنین میزان پیشروی بر روی سطح رعایت شود. البته از نکات مهم دیگر به هنگام نصب ایزوگام این است که هیچ درزی در زیر سطح کار قرار نگیرد.

در نهایت لازم است بدانید که ایزوگام از جمله عایق های بسیار مطمئن و به روزی است که در اغلب موارد و در بیشتر مکان ها و محیط ها توصیه می شود. در صورتی که قصد داشته باشید ایزوگام با کیفیتی خریداری کنید لازم است به نمایندگی هایی مراجعه کنید که به طور مستقیم اقدام به خرید و عرضه ایزوگام به بازار می کنند و البته محصولات و خدمات پس از فروش و همچنین قیمت ایزوگام مناسبی داشته باشند.

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین