قیمت ایزوگام پشت بام در تهران و کرح

قیمت ایزوگام پشت بام / قیمت متری ایزوگام پشت بام در سال 1402 / قیمت جایگزین ایزوگام پشت بام / قیمت نصب ایزوگام پشت بام در تهران / قیمت ایزوگام عایق کاری پشت بام / قیمت ایزوگام پشت بام عمده .

قیمت ایزوگام پشت بام در تهران

قیمت ایزوگام ، در وب سایت ایزوگام سپهر به راحتی می توانید در جریان قیمت جدید و بروز شده انواع ایزوگام قرار بگیرید . کافی است برای دریافت قیمت ایزوگام پشت بام شیروانی ، قیمت ایزوگام پشت بام خانه ، قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان  .

قیمت ایزوگام پشت بام شیب دار ، قیمت ایزوگام پشت بام غیر هم سطح ، قیمت ایزوگام پشت بام فلزی ، به صفحه استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت ایزوگام سپهر مراجعه نمایید و یا از طریق لینک زیر با مشاوران شرکت تماس بگیرید

 

پشت بام ساختمان بیرونی ترین بخش ساختمان را تشکیل می دهد . پشت بام منازل تنها بخش ساختمان می باشد که به صورت مستقیم در معرض تابش نور خورشید و بارش برف و باران و تغییرات محیطی به لحاظ دمای هوا در زمستان و تابستان می باشد .

امروزه پشت بام ساختمان ممکن است در انواع پشت بام تیرچوبی در مناطق روستایی ، پشت بام طاقی ، پشت بام با سقف تیرآهنی ، پشت بام با سقف بتونی یا تیرچه بلوک و یا شیروانی ساده یا غیر همسطح دیده شوند .

عایقبندی و ایزوله نمودن بام ساختمان یکی از مهمترین اقدامات در پروژه های ساخت و ساز می باشد . چرا که اگر ایزوله کردن پشت بام به درستی انجام نگیرد با نفوذ آب در زمان بارندگی علاوه بر تحمیل وقت و هزینه سنگین ، خسارت های فراوانی را به سطوح داخلی ساختمان تحمیل می نماید .

امروزه بهترین گزینه برای ایزوله نمودن سقف ها و عایقکاری استفاده از ایزوگام می باشد . ایزوگام یک ورق چند لایه پیش ساخته است که از ترکیب قیر و الیاف تیشو و پلی استر تولید شده است . ایزوگام پشت بام ساختمان به طور کامل و با پوشش صد درصدی می تواند از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری نماید .

نصب ایزوگام پشت بام در تهران

قیمت ایزوگام / نصب و اجرای ایزوگام پشت ساختمان تخصص ماست ، ما با تجربه چندین ساله در فروش و نصب ایزوگام در تمامی نقاط تهران و حومه و دراختیار داشتن تیم نصابان کاملا حرفه ایی آماده عقد قرارداد با ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط 10 ساله و بیمه نامه معتبر هستیم .

شما با آسودگی خیال می توانید انجام کارنصب ایزوگام پشت بام ، ایزوگام پشت بام شیروانی ،ایزوگام پشت بام خانه ویلایی ، ایزوگام پشت بام آپارتمان ، ایزوگام پشت بام شیب دار ، ایزوگام پشت بام با سقف غیر هم سطح ، ایزوگام پشت بام سوله  ، ایزوگام پشت بام فلزی، ایزوگام پشت بام چوبی را به ما بسپارید . برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید .

نصب ایزوگام
نصب ایزوگام پشت بام در تهران

ایزوگام مناسب برای پشت بام ساختمان

انتخاب ایزوگام مناسب برای سقف ساختمان نیازمند بررسی کارشناسی است و به راحتی نمی توان نوع خاصی از ایزوگام را برای نصب ایزوگام ساختمان توصیه نمود ، تنوع در انواع پشت بام ساختمان و تنوع در شرایط آب و هوایی موجب گردیده تا در شرایط متفاوت ، نوع خاصی از ایزوگام پیشنهاد شود . اما در کل به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل واقع شدن بام ساختمان در برابر تابش مستقیم ایزوگام و گرما و سرمای شدید در هنگام انتخاب ایزوگام برای سقف ساختمان موارد زیر را در نظر داشته باشید :

  • برای نصب ایزوگام پشت بام و خرپشته ساختمان حتما از ایزوگام فویلدار آلومینیومی استفاده کنید.
  • ایزوگام چند لایه با ضخامت 4 میلیمتر یا بیشتر را انتخاب نمایید .
  • ایزوگامی را انتخاب کنید که از قیر طبیعی و پالایشگاهی تولید شده و دارای نشان استاندارد باشد
  • ایزوگامی را انتخاب کنید که حالت انعطاف پذیری خوبی داشته باشد . برای تست می توانید یک تکه ایزوگام را با دست خود خم کنید .
  • کاتالوگ ایزوگام مورد نظر را مطالعه نمایید و ایزوگامی را انتخاب کنید که تحمل تغییرات دما را از منفی 30 درجه سانتیگراد تا مثبت 140 درجه سانتیگراد را داشته باشد .
  • قبل از خرید ایزوگام حتما با یک مرجع معتبر و با سابقه مشورت کنید
  • و از همه مهمتر نصب ایزوگام را به متخصص با تجربه واگذار نمایید .

اجمالا جهت عایقکاری سقف خانه ما استفاده از ایزوگام بام گستر دلیجان را توصیه می نماییم . ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 تمامی مشخصات یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت را داراست و علاوه بر آن دارای 10 سال ضمانت نامه کتبی و 5 سال بیمه دانا نیز میباشد . برای دریافت قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان و دریافت قیمت ایزوگام دلیجان حتما با ما تماس بگیرید .

 

 

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین