قیمت ایزوگام عمارت ساز تبریز

 قیمت ایزوگام عمارت ساز تبریز / قیمت ایزوگام ، ایزوگام و عایقکاری ساختمان بویژه در فصل بارندگی یکی از روش های نگهداری صحیح و افزایش طول عمر ساختمان می باشد که با دقت تمام می باید انجام شود .

بهترین و آسان ترین راه برای محافظت ساختمان از ورود آب و نم و رطوبت ، مسلح نمودن اجزای ساختمان به ورق ایزوگام می باشد .

البته توجه داشته باشید که انجام کار عایق نمودن تنها به فصل سرمان محدود نمیشود ، همانطور که تنها به ساختمان و خانه مسکونی محدود نمیشود .

استخرهای خانگی و کشاورزی ، سقف سوله های کارخانجات صنعتی ، گلخانه ها و دامداری ها و پروژه های عمرانی نظیر پل و تونل همیشه به ایزوله کردن و عایقکاری نیازدارند .

روش انتخاب بهترین ایزوگام

قیمت ایزوگام عمارت ساز ، برای اجرا و نصب ایزوگام می باید سعی نمود تا بهترین نوع ایزوگام را انتخاب نمود . برای انتخاب ایزوگام خوب و با کیفیت می توانید این نکات را مد نظر قرار دهید . هنگام خرید ایزوگام به برچسب چسبانیده شده روی آن دقت نمایید ، اولین نکته مهم وجود نشان استاندارد می باشد . وزن ایزوگام باید بین 40 کیلوگرم تا 42 کیلوگرم باشد . ضخامت لایه ایزوگام چهارلایه فویل دار نباید کمتر از 4 میلیمتر باشد . دقت نمایید که ایزوگام از قیر پالایشگاهی طبیعی و الیاف پلی استر تولید شده باشد .

انعطاف پذیری ایزوگام یک مشخصه ویژه برای شناخت ایزوگام مرغوب می باشد . برای تست انعطاف پذیری لازم است تا یه تکه ایزوگام را بین دو دست خود قرار داده و با واردنمودن فشار آن را خم نمایید ، اگر در حین خم شدن و افزایش فشار ورق ایزوگام شکسته شد مسلما ایزوگام خوبی را انتخاب نکرده اید .

معرفی ایزوگام عمارت ساز تبریز

شکت سانان آذر تبریز تولید کننده ایزوگام عمارت ساز یکی از کارخانجات مطرح تولید ایزوگام در شمال غرب ایران می باشد که تولیداتی با سطح بسیاربالای کیفیتی را همچون ایزوگام عمارت ساز در خط تولید دارد .

ایزوگام عمارت ساز از قیر پالایشگاهی با پلیمر APP  و تیشو و الیاف پلی استر بسیار با کیفیت با ضخامت حدود 4 میلیمتر ساخته شده است و برای استفاده در مناطق مختلف آب و هوایی مناسب است .

قیمت رول ایزوگام عمارت ساز تبریز

یکی از کارهای بسیار مهمی که در زمینه اعلام قیمت رول ایزوگام یا به عبارتی قیمت ایزوگام بدون نصب توسط شرکت ایزوگام سپهر انجام شده است ، افزودن بخشی با نام استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت می باشد . با مراجعه به صفحه استعلام آنلاین قیمت ایزوگام می توانید براحتی به لیست قیمت انواع ایزوگام بصورت آنلاین و برخط دسترسی داشته باشید . همچین برای دریافت مشاوره و برآورد هزینه نصب ایزوگام می توانید با ما تماس بگیرید .

قیمت ایزوگام با نصب و اجرا

از دیگر خدمات شرکت ایزوگام سپهر می توان به  نصب و اجرای ایزوگام در تمامی مناطق و محلات تهران و کرج اشاره نمود . مجموعه خدماتی ایزوگام سپهر با بیش از 15 سال تجربه در فروش و نصب ایزوگام ، یکی از معدود مجموعه هایی است که با در اختیار داشتن مجرب ترین و با تجربه ترین نصابان ایزوگام ، تمامی مراحل نصب و اجرا را در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و راندمان کاری و با حداقل ترین قیمت در نصب ایزوگام انجام داده و با تحویل ضمانت نامه کتبی 10 ساله بدون هیچگونه قید و شرط و بیمه نامه معتبر کار خود را ضمانت می نماید .

برای دریافت قیمت ایزوگام با نصب و اجرا ، قیمت ایزوگام درتهران با ما تماس بگیرید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین