قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی

قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی ،یکی از مهمترین اجزای ساختمان که احتمال نشت آب و رطوبت از آنجا به دیگر بخش های ساختمان بسیار زیاد است ، سرویس بهداشتی ساختمان اعم از حمام و توالت می باشد .

وجود لوله های آب و لوله های انتقال آب فاضلاب و کف پوش موجب شده تا در صورت عدم عایقکاری و ایزوله نمودن مناسب در این بخش ، با نشت آب از کف و دیوارهای سرویس بهداشتی به سطوح پایین دستی خسارات و هزینه تعمیرات سنگینی را به ساختمان تحمیل نماید . این حسارت درمواردی که نشت آب از یک واحد مسکونی در آپارتمان ها و یا مجتمع های مسکونی به واحد زیرین صورت پذیرد بسیار سنگینتر خواهد بود .

اما راه حل این مشکل بسیار ساده است . با ایزوگام نمودن کف و دیوارهای توالت و حمام البته بصورت صحیح و حرفه ایی آن می توانید برای همیشه از چالش بزرگ را برطرف کنید .

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی در تهران و کرج

قیمت ایزوگام / نصب و اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی (حمام و توالت ) و عیب یابی و تعمیرات تخصص ماست ، ما با تجربه چندین ساله در فروش و نصب ایزوگام در تمامی نقاط تهران و حومه و دراختیار داشتن تیم نصابان کاملا حرفه ایی آماده عقد قرارداد با ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط 10 ساله و بیمه نامه معتبر و با کمترین هزینه هستیم .

شما با آسودگی خیال می توانید انجام کارنصب ایزوگام سرویس بهداشتی خانه و یا محل کار خود را به ما بسپارید . برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید .

نصب ایزوگام
نصب ایزوگام سرویس بهداشتی در تهران

بهترین ایزوگام برای سرویس بهداشتی

قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی ، برای انتخاب بهترین ایزوگام و یا حداقل ایزوگام مناسب برای کف و دیوارهای سرویس بهداشتی لازم است تا توضیحات مختصری خدمت شما ارائه شود تا بتوانید با کمترین هزینه کار خرید و نصب ایزوگام را انجام دهید .  به دلیل آنکه سرویس بهداشتی در معرض تابش مستقیم نور خورشید و اشعه uv  نمی باشد ، پس نیازی به خرید ایزوگام فویلدار آلومینیومی نیست و کار نصب ایزوگام را می توانید با ایزوگام از نوع ساده آن بخوبی انجام دهید . دوم آنکه بخش های داخلی ساختمان در معرض تغییرات دمای شدید در تابستان و زمستان قرار ندارند ، به همین دلیل نیازی نیست تا با هزینه بالاتر ایزوگام سردسیری یا گرمسیری تهیه نمایید . در زمان انتخاب و خرید ایزوگام مناسب برای سرویس بهداشتی نکات مهم زیر را در نظر داشته باشید :

  • برای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی از ایزوگام ساده و بدون روکش فویل آلومینیوم استفاده کنید.
  • ایزوگام چند لایه با ضخامت 4 میلیمتر یا بیشتر را انتخاب نمایید .
  • ایزوگامی را انتخاب کنید که از قیر طبیعی و پالایشگاهی تولید شده و دارای نشان استاندارد باشد
  • ایزوگامی را انتخاب کنید که حالت انعطاف پذیری خوبی داشته باشد . برای تست می توانید یک تکه ایزوگام را با دست خود خم کنید .
  • قبل از خرید ایزوگام حتما با یک مرجع معتبر و با سابقه مشورت کنید
  • به خاطر داشته باشید که نصب ایزوگام و عایق بندی کف و دیوارهای سرویس بهداشتی یک کار فنی و کاملا تخصصی است و به مهارت و تجربه بسیار بالایی نیاز دارد . توصیه می کنیم انجام این کار را حتما به نصابان حرفه ایی ایزوگام واگذار نمایید .
بهترین ایزوگام
ایزوگام مناسب برای سرویس بهداشتی

اجمالا جهت عایقکاری سقف خانه ما استفاده از ایزوگام بام گستر دلیجان را توصیه می نماییم . ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 تمامی مشخصات یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت را داراست و علاوه بر آن دارای 10 سال ضمانت نامه کتبی و 5 سال بیمه دانا نیز میباشد . برای دریافت قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان و دریافت قیمت ایزوگام دلیجان حتما با ما تماس بگیرید .

قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام ، در وب سایت ایزوگام سپهر به راحتی می توانید در جریان قیمت جدید و بروز شده انواع ایزوگام قرار بگیرید . کافی است برای دریافت قیمت ایزوگام سرویس بهداشتی ، قیمت نصب ایزوگام ،قیمت تعویض و تعمیرات ایزوگام ، به صفحه استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت ایزوگام سپهر مراجعه نمایید و یا از طریق لینک زیر با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

5/5 - (9 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین