قیمت ایزوگام بالکن با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام بالکن ها یکی از اجزای حساس و آسیب پذیر ساختمان ها هستند . واقع شدن بالکن در بخش بیرونی ساختمان باعث می گردد که این بخش از وقوع نشت آب و چکه کردن کف پالکن در زمان بارندگی در امان نباشد . علاوه بر این معمولا وجود کف شور در بالکن علت بسیاری از نشتی های آب اتفاق افتاده می باشد .

نصب ایزوگام دربالکن ها می تواند این بخش از ساختمان را در برابر هر نوع نفوذ آب و رطوبت 100 درصد ایمن نماید . اجرای ایزوگام می باید با عایقکاری و ایزوله سازی و زیر سازی مناسب همراه باشد . برای دریافت قیمت ایزوگام بالکن با ما تماس بگیرید .

نصب ایزوگام بالکن در تهران و کرج

قیمت ایزوگام بالکن ، نصب و اجرای ایزوگام بالکن و عیب یابی و تعمیرات تخصص ماست ، ما با تجربه چندین ساله در فروش و نصب ایزوگام در تمامی نقاط تهران و حومه و دراختیار داشتن تیم نصابان کاملا حرفه ایی آماده عقد قرارداد با ضمانت نامه کتبی بدون قید و شرط 10 ساله و بیمه نامه معتبر و با کمترین هزینه هستیم .

شما با آسودگی خیال می توانید انجام کارنصب ایزوگام بالکن خانه و یا محل کار خود را به ما بسپارید . برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید .

ایزوگام مناسب برای بالکن

برای انتخاب بهترین ایزوگام و یا حداقل ایزوگام مناسب برایکف و بدنه بالکن لازم است تا توضیحات مختصری خدمت شما ارائه شود تا بتوانید با کمترین هزینه کار خرید و نصب ایزوگام را انجام دهید .

به دلیل آنکه ایزوگام بالکن در زیر لایه سنگ و موزاییک قرار دارد . در معرض تابش مستقیم نور خورشید و اشعه uv نمی باشد ، پس نیازی به خرید ایزوگام فویلدار آلومینیومی نیست و کار نصب ایزوگام را می توانید با ایزوگام از نوع ساده آن بخوبی انجام دهید .

دوم آنکه بخش های داخلی ساختمان در معرض تغییرات دمای شدید در تابستان و زمستان قرار ندارند .

به همین دلیل نیازی نیست تا با هزینه بالاتر ایزوگام سردسیری یا گرمسیری تهیه نمایید . در زمان انتخاب و خرید ایزوگام مناسب برای سرویس بهداشتی نکات مهم زیر را در نظر داشته باشید :

  • برای نصب ایزوگام بالکن از ایزوگام ساده و بدون روکش فویل آلومینیوم استفاده کنید.
  • ایزوگام چند لایه با ضخامت 4 میلیمتر یا بیشتر را انتخاب نمایید .
  • ایزوگامی را انتخاب کنید که از قیر طبیعی و پالایشگاهی تولید شده و دارای نشان استاندارد باشد
  • ایزوگامی را انتخاب کنید که حالت انعطاف پذیری خوبی داشته باشد . برای تست می توانید یک تکه ایزوگام را با دست خود خم کنید .
  • قبل از خرید ایزوگام حتما با یک مرجع معتبر و با سابقه مشورت کنید
  • به خاطر داشته باشید که نصب ایزوگام و عایق بندی کف و دیوارهای سرویس بهداشتی یک کار فنی و کاملا تخصصی است و به مهارت و تجربه بسیار بالایی نیاز دارد . توصیه می کنیم انجام این کار را حتما به نصابان حرفه ایی ایزوگام واگذار نمایید .

اجمالا جهت عایقکاری سقف خانه ما استفاده از ایزوگام بام گستر دلیجان را توصیه می نماییم . ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 تمامی مشخصات یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت را داراست و علاوه بر آن دارای 10 سال ضمانت نامه کتبی و 5 سال بیمه دانا نیز میباشد .

برای دریافت قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان و دریافت قیمت ایزوگام دلیجان حتما با ما تماس بگیرید .

قیمت ایزوگام بالکن با نصب و اجرا

قیمت ایزوگام ، در وب سایت ایزوگام سپهر به راحتی می توانید در جریان قیمت جدید و بروز شده انواع ایزوگام قرار بگیرید . کافی است برای دریافت قیمت ایزوگام مناسب برای بالکن ، قیمت نصب ایزوگام ،قیمت تعویض و تعمیرات ایزوگام ، به صفحه استعلام قیمت ایزوگام در وب سایت ایزوگام سپهر مراجعه نمایید و یا از طریق لینک زیر با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین