ایزوگام متری چند در تهران میزنن

ایزوگام متری چند در تهران ، ایزوگام متری چند بدون نصب ، قیمت ایزوگام متری با نصب ، ایزوگام متری قیمتش چنده ، هزینه ایزوگام با نصب مترمربع ، قیمت ایزوگام بدون نصب هر متر مربع ، قیمت ایزوگام درجه یک صادراتی مترمربع .

ایزوگام متری چند در تهران

ایزوگام یکی از عایق های حرارتی و رطوبتی به شمار میرود که از مرغوبیت بالایی برخوردار است . به طوری که ایزوگام می‌تواند سالیان سال در برابر عوامل مختلف و شرایط متعدد آب و هوایی و فشار دوام بیاورد . از این جهت انتخاب خیلی از افراد در همه شهر ها بخصوص تهران برای عایق کاری، ایزوگام است .

استعلام قیمت ایزوگام در تهران یکی از مواردی است که در هنگام خرید ایزوگام به آن توجه ویژه ای میشود . به طور کلی نمی توان برای قیمت نصب ایزوگام یک هزینه و مقدار مشخصی تعیین کرد بلکه قیمت نصب ایزوگام در تهران با توجه به موارد مختلفی تعیین می‌شود . از طرفی در شهر تهران استعلام قیمت ایزوگام بیشتر است چرا که این شهر پایتخت است . با این حال قیمت نصب ایزوگام در تهران به مواردی متفاوتی بستگی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم .

ایزوگام متری چند در تهران میزنن

متراژ و مساحت محل مورد نظر: متراژ و مساحت در مکان مورد نظر که قرار است عایق کاری شود، تاثیر بسزایی در قیمت ایزوگام دارد . به طوری که این موضوع مهمترین عامل تعیین کننده قیمت شناخته میشود . لازم به ذکر است که استعلام قیمت ایزوگام بر حسب متراژ به صورت متری است . از طرفی علاوه بر متراژ و مساحت ، پوشش ایزوگام در مکان مورد نظر نیز تاثیر بسزایی در نصب ایزوگام دارد .

همچنین پوشش اولیه در نصب ایزوگام و استعلام قیمت ایزوگام موضوعی است که باید در نظر گرفته شود‌‌ .

 

هزینه حمل و نقل در نصب ایزوگام: یکی از موضوعاتی که باید از استعلام قیمت ایزوگام و نصب آن باید در نظر گرفت، هزینه حمل و نقلی ایزوگام است. هزینه اینکار در قیمت نهایی ایزوگام تاثیر فراوانی دارد. هم‌چنین سایر وسایلی که در نصب ایزوگام استفاده میشوند را باید در نظر گرفت. از طرفی این هزینه تا حد زیادی به به محل زندگی مشتری بستگی دارد. به طوری که در ساختمان حمل و نقل دشوار تر است بنابراین هزینه نصب بیشتر است. از طرفی وسعت سطح مد نظر نیز باعث کاهش یا افزایش قیمت نصب ایزوگام میشود. به طوری که به جز هزینه ایاب و ذهاب وسعت مکان در قیمت گذاری ایزوگام موثر است. یکی دیگر از موضوعاتی که تاثیر در استعلام قیمت ایزوگام دارد طرح و نقشه است. چرا که نصب ایزوگام طراح دارد و این موضوع به جز کاربرد اصلی نوعی زیبایی به حساب می‌آید. به همین دلیل ایزوگام طرح دار نسبت به ایزوگام معمولی از قسمت بیشتری برخوردار است.

 

 

 

 

لازم به ذکر است که ایزوگام طرح های متفاوتی دارد. از طرفی برند و مارک ایزوگام مورد نظر تاثیر بسزایی در قسمت ایزوگام می‌باشد. چرا که معمولا قیمت هر محصولی در بازار با توجه به برند های آن تعیین می‌شود. قیمت ایزوگام نیز مانند سایر محصولات از این موضوع تبعیت میکند. از موضوعات دیگر که در استعلام قیمت ایزوگام باید به آن پرداخت تعداد لایه های ایزوگام است. چرا که نصب ایزوگام های دولایه و تک لایه هر کدام قیمت متفاوتی دارند. ایزوگام های دولایه در هنگام نصب با قیمت بیشتری نصب می‌شوند. در مقابل قیمت ایزوگام تک لایه به طبع کمتر و کمتر است. همچنین قیمت گذاری ایزوگام به مواد اولیه ایزوگام نیز تا حد زیادی بستگی دارد از آن جا که در ایزوگام دولایه مواد اولیه دو برابر موجود دارند، پس قیمت نصب این ایزوگام بیشتر است.

 

 

لازم است بدانید که برخی  از ایزوگام ها دارای پوشش آلومینیومی هستند. از این جهت قیمت این ایزوگام ها از ایزوگام های معمولی بیشتر است و هزینه نصب بیشتری را در بر میگیرد. ناگفته نماند که نوع ایزوگام نیز در قیمت گذاری ایزوگام تاثیر فراوانی دارد. مثلاً ایزوگام های با کیفیت در هنگام نصب قیمت بیشتری را در بر می‌گیرند. از این جهت در استعلام قیمت ایزوگام باید به کیفیت و طول عمر آن توجه کرد. مورد بعدی که در تعیین قیمت ایزوگام تهران باید به آن توجه کرد، مکان مورد نظر برای نصب ایزوگام است. به طور کلی ایزوگام در مکان هایی همچون پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی و… نصب می‌شود.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین