ایزوگام دلیجان ارزان با نصب و اجرا

  ایزوگام دلیجان ارزان قیمت ، قیمت ایزوگام برای برندهای مختلف یکسان نبوده و از نظر کیفیت نیز بسته به مقدار و نوع قیر و فویل استفاده شده در آن متفاوت است.

ایزوگام دلیجان قیمت ارزان
همچنین با در نظر گرفتن عوامل دیگر و توجه به برند و نام تولید کننده محصول ، مساحت و متراژ محل نصب ایزوگام  ، مدت زمان ضمانت محصول ، بیمه نامه ، فویل دار و یا معمولی بودن ، قیمت ایزوگام می تواند بسیار متفاوت باشد .

 

اولین سامانه استعلام آنلاین قیمت ایزوگام با آبدیت روزانه در ایزوگام سپهر

برای دریافت آخرین قیمت ایزوگام مورد نظر خود روی لینک زیر کلیک کنید

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام دلیجان

 

ایزوگام چیست ؟

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی بر پایه مشتغات نفتی است و این عایق های رطوبتی به دلیل مزیت هایی که دارند در قسمت های مختلف ساختمانی و بناها مورد استفاده قرار می گیرند.
انواع عایق های رطوبتی در استخرها ، سرویس های بهداشتی ، پشت بام ها و … مورد استفاده قرار می گیرند که بسته به محل نصب و کیفیت آن ،نوع و قیمت  آن متفاوت است.

ما در این مقاله در ایزوگام سپهر شما را با معتبرترین برندهای ایزوگام دلیجان با قیمت ارزان آشنا می نماییم . جهت دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام دلیجان می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید .

 

 

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 09125957906

 

استعلام قیمت روز ایزوگام

ایزوگام دلیجان ارزان ، اگر تا کنون برای خرید ایزوگام مرغوب مورد نیاز خود به شرکت ها و نمایندگی های مختلف رجوع کرده باشید ، می دانید که قیمت ها کاملا متغیر بوده و این نوسانات قیمت امکان برنامه ریزی و برآورد هزینه نهایی ساخت ساز ساختمان را از شما ثلب می نماید .

چاره این کار چندان سخت نیست . شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاورین ایزوگام سپهر از قیمت روز ایزوگام در لحظه آگاهی پیدا نمایید .

قیمت ایزوگام دلیجان با نصب و اجرا

نصب ایزوگام دارای مراحل و شرایط خاص فراوانی من جمله زیر سازی کار قبل از شروع نصب می باشد . مطمئنا بسته به میزان زمان و انرژی برای انجام خدمات ، قیمت نصب ایزوگام نیز می توانید متغییر باشد . در این بخش از مقاله شما را با به اختصار با مراحل نصب ایزوگام آشنا خواهیم کرد :

برای انجام یک نصب صحیح و اصولی ابتدا باید سطح آن زمین را به خوبی شستشو داد و منتظر ماند تا سطح خشک شود.
سپس باید به اصطلاح زیرسازی شود، یعنی اگر ترکی در سطح وجود داشت با سیمان پر شود تا سطحی صاف و یکدست دسترسی پیدا شود.
اگر باز هم سطح زیری مناسب نبود، باید ابتدا با قیر سطح زیر ایزوگام درست شود.
سپس نوبت به اندازه گیری می‌رسد و بعد مرحله باز کردن رول های ایزوگام است. معمولا رول های ایزوگام ۱۰ متری است و از دو طرف باید کم کم باز شوند
سپس از وسط با حرارت ایزوگام چسبانیده شود.
انجام مراحل نصب ایزوگام به اختصار توضیح داده شده ، اما باید بدانید کار نصب و اجرای ایزوگام در سطوح مختلف نیاز به تجربه بالا و دانش فنی خاص خود دارد . بنابراین بهتر است این کار را به نصابان حرفه ایی واگذار نمایید ، تا ضمانت نامه کتبی 10 ساله و بیمه نامه معتبر نیز به شما تعلق بگیرد .

قیمت تعمیر و یا تعویض ایزوگام

به طور قطع هر عایق رطوبتی چه ایزوگام و یا قیرگونی دارای عمر مفید بوده و با گذشت زمان دچار فرسودگی ، شکستگی و نشت آب می گردد . اگر شما هم با مشکل نشت آب و یا خرابی و ترک برداشتگی ایزوگام مواجه شده اید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم . شرکت ایزوگام سپهر دارای مجرب ترین نصابان ایزوگام می باشد . متخصصین ما در سریعترین زمان در محل حضور یافته و با کمترین هزینه کار ترمیم و یا تعویض ایزوگام فرسوده را انجام خواهند داد .

 

جدیدترین لیست قیمت ایزوگام دلیجان ، قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل  جستجوکنید .

امتیاز شما به این مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین