قیمت روز ایزوگام بام گستر 117

قیمت ایزوگام بام گستر، قیمت ایزوگام ، قیمت روز انواع ایزوگام با نصب و بدون نصب ،  قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان با نصب و اجرا ، لیست جدید قیمت ایزوگام بام گستر در سال 1401 ، استعلام قیمت روز انواع ایزوگام دلیجان در تهران و کرج ، تنها در وب سایت ایزوگام سپهر .

قیمت روز ایزوگام بام گستر 117

معرفی ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت117

قیمت ایزوگام بام گستر، ایزوگام بام گستر دلیجان با شماره ثبت ۱۱۷ یکی از انواع شناخته‌شده و با کیفیت ایزوگام است که در شهر دلیجان تولید می‌شود.

این شرکت در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. ظرفیت تولید ایزوگام در شرکت بام گستر دلیجان چهار میلیون متر مربع در سال است. شرکت دارای آزمایشگاه‌های بررسی و کنترل کیفیت مجهز است و تلاش می‌کند تا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین به کارگیری کارشناسان خبره در زمینه عایق‌های رطوبتی، بهترین محصول را با نشان استاندارد به دست مصرف کننده نهایی برساند.

ایزوگام بام گستر دلیجان در سال ۱۳۷۷ موفق شد که دو محصول فیلم پلی اتیلن و فیلم پلی استر را نیز به محصولات تولیدی خود اضافه کند. با تلاش متخصصان و کارکنان این شرکت، موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO 9001:2000 گردید.

مشخصات ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117

هر ایزوگام خوب و مرغوب دارای مشخصات و ویژگی هایی است که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز می نماید . ایزوگام بام گستر دلیجان نیز یک از بهترین انواع ایزوگام با کیفیت بسیار بالا ست که دارای مشخصات و ویژگی های زیر است .

  • داراری علامت استاندارد
  • پابداری حرارت
  • نفوذ ناپذیری در برابر آب
  • مقاومت در برابر اشعه UV
  • انعطاف پذیری در برابر سرما
  • ضخامت و وزن استاندارد

لیست ایزوگام بام گستر دلیجان 117

قیمت روز ایزوگام ،با توجه به اینکه شرکت بام گستر دلیجان  دارای نمایندگی های متعددی در سطح کلان شهر تهران می باشد ، شما میتوانید ایزوگام اصل بام گستر دلیجان را از شرکت ایزوگام سپهر با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و محصولات این شرکت را با کمترین قیمت و با خدمات ویژه دریافت کنید. همچنین شما میتوانید بعد از نصب ایزوگام ضمانت نامه خود را دریافت کنید و خیال خود را بابت اصل بودن ایزوگام راحت کنید چرا که هیچ شرکتی ایزوگام تقلبی را ضمانت نمی کند. شما میتوانید با تماس با مجموعه ایزوگام سپهر لیست قیمت محصولات ایزوگام بام گستر و سایر شرکت های مطرح تولید کنند ایزوگام را از مشاوران ایزوگام سپهر دریافت کنید و در کنار ان از خدمات مشاوره خریدو بازدید رایگان از محل  نیز استفاده کنید

استعلام قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

محصولات شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان در تمامی نقاط ایران دارای نمایندگی پخش و نصب می باشد. محصولات پودری و فویلدار این کارخانه با توجه به تعداد رول مورد استفاده، بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد  قیمت روز ایزوگام دلیجان و سفارش یا خرید ایزوگام بام گستر دلیجان می توانید ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان

در وب سایت شرکت ایزوگام سپهر ، می توانید بهترین قیمت را برای این محصول مشاهده و انتخاب نمایید، این شرکت در تمامی نقاط تهران نمایندگی داشته و در اسرع وقت امور مربوط به فروش و نصب ایزوگام را انجام داده و ضمانت نامه های اجرا و کیفیت را برای شما ارسال می کند.

کافی است برای هرگونه مشاوره رایگان در زمینه های قیمت ایزوگام و یا نصب ایزوگام و خدمات قیرگونی و آسفالت  با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل  جستجوکنید .

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

error: Content is protected !!
پیمایش به بالا
تماس با ما مشاور آنلاین