استعلام آنلاین قیمت ایزوگام

استعلام قیمت ایزوگام/ساده و فویلدار

 

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام
اولین سامانه استعلام قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب

سامانه استعلام آنلاین قیمت ایزوگام

اولین سامانه استعلام آنلاین  قیمت رول ایزوگام درب کارخانه و قیمت ایزوگام با نصب در تهران با نصب در تهران و کرج در شرکت ایزوگام سپهر با آبدیت لحظه ایی . جهت دریافت قیمت روز ایزوگام دلخواه خود کافیست نام ایزوگام را در بخش جستجوی کادر پایین وارد نمایید . در صورت نیاز به مشاوره حتما با ما تماس بگیرید .

 

بروز رسانی شده در 20 شهریور 1401

 

تذکر :

تمامی قیمت های اعلام شده برای رول ده متری انواع ایزوگام در شرکت ایزوگام سپهر ، بدون محاسبه اجرت نصب می باشد . بدیهی است جهت نصب و اجرای ایزوگام در تهران و کرج در مساحت و متراژ بالای 100 متر مبلغ 10.000 تومان به ازای هر متر نصب و در متراژ پایین مبلغ 15000 تومان بابت دستمزد نصب هر متر ایزوگام به قیمت های فوق اضافه می گردد .

 

تلفن تماس با ایزوگام سپهر
تلفن تماس با ایزوگام سپهر

تلفن تماس مشاورین ایزوگام سپهر : 09125957906

 

 

استعلام قیمت روز ایزوگام در سال 1403 ، استعلام قیمت انواع ایزوگام دلیجان ، استعلام قیمت ایزوگام با نصب و اجرا در تهران ، استعلام آنلاین قیمت ایزوگام درب کارخانه ، استعلام لحظه ایی قیمت ایزوگام در سایت ایزوگام سپهر ، استعلام قیمت ایزوگام طرح دار ، استعلام قیمت ایزوگام تمام برندهای استاندارد ، استعلام قیمت هر متر ایزوگام با نصب توسط ایزوگام سپهر .

 

 

ایزوگام

استعلام قیمت ایزوگام / قیمت ایزوگام ،ایزوگام نام یک لایه ورق مانند ، نفوذ ناپذیر و بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت می باشد که عموما از یک یا چند لایه قیر و الیاف تیشو ، پلی استر ساخته شده است . میزان مقاومت و طول عمر و همچنین کیفیت ایزوگام علاوه بر تعداد لایه های قیر و الیاف که ممکن است از یک تا چهار لایه متغیر باشد ، به کیفیت قیر مورد استفاده در تولید این عایق رطوبتی بستگی دارد . قیر استفاده شده در ایزوگام ممکن است قیر طبیعی یا هما قیر پالایشگاهی و یا قیر دمیده یا اکسیده که به قیر صنعتی معرف است ، باشد .

سامانه استعلام قیمت ایزوگام
استعلام دقیق قیمت روز انواع ایزوگام

انواع ایزوگام کدامند؟

انواع ایزوگام با تقسیم بندی های متفاوت تولید و روانه بازار می گردد ، که در این مقاله از وب سایت ایزوگام سپهر به چند مورد از انواع ایزوگام و دسته بندی های موجود اشاره می نماییم :

انواع ایزگام بر اساس تعداد لایه ها :

ایزوگام به  لحاظ تنوع در لایه های تشکیل دهنده به انواع ایزوگام یک لایه ، ایزوگام دو لایه و ایزوگام چهار لایه دسته بندی می شود .

انواع ایزوگام  بر اساس نوع روکش

استفاده نمودن از لایه ایی به عنوان روکش یا استفاده نکردن و همچنین نوع روکش ، خود موجب شده تا دسته بندی خاصی برای معرفی انواع ایزوگام شکل گیرد .

روکش ایزوگام معمولا از یک ورق فویل آلومینیوم تشکیل شده که ممکن است در بهترین حالت تا 100 میکرون ضخامت داشته باشد . همچنین ممکن است این ورق برای زیبایی بیشتر از رنگ ها و طرح های ویژه ایی برخوردار باشد و یا به دلیل استحام بیشتر از شن و ماسه و سنگ ریزه پوشانده شده باشد . بر همین اساس انواع ایزوگام با توجه به نوع روکش استفاده شده در ساخت و تولید ایزوگام به انواع زیر تقیسم می گردد:

  • ایزوگام ساده ( پودری )
  • ایزوگام فویلدار آلومینیومی
  • ایزوگام طرح دار
  • ایزوگام ماسه ایی
  • ایزوشینگل
استعلام روزانه قیمت ایزوگام
استعلام قیمت هر متر ایزوگام با نصب در تهران

شرکت های تولید کننده ایزوگام در ایران

در کشور ما شرکت ها و کارخانجات فراوانی به تولید انواع ایزوگام با برندهای مختلف و کیفیت ها و قیمت های متنوع مشغول می باشند . وجود چند ده کارخانه تولید ایزوگام در دلیجان از برندهای متفاوت ، چندین کارخانه تولید ایزوگام در تهران ، مشهد و آذربایجان گواه این مدعاست . از برندهای سرشناس و معرف ایزوگام می توان به ایزوگام بام گستر دلیجان ، ایزوگام صدف گستر دلیجان ، ایزوگام غرب گستر دلیجان ، ایزوگام شرق مشهد و ایزوگام اصل تهران اشاره نمود .

قیمت ایزوگام :

قیمت ایزوگام به میزان پول و وجهی گفته می شود که در برابر خرید یک رول ایزوگام درب کارخانه و یا یک متر ایزوگام با اجرت نصب و اجرا در محل پرداخت می شود . میزان این قیمت به عوامل و شرایط فراوانی بستگی دارد که از آن جمله می توان به برند ایزوگام ، نوع ایزوگام ، کیفیت ایزوگام ، قیمت نصب ایزوگام و شرایط بازار و نرخ ارز اشاره نمود .

چرا استعلام قیمت ایزوگام لازم است ؟

استعلام قیمت ایزوگام ،وجود انواع مختلف ایزوگام از برندهای مختلف و همچنین قیمت های متفاوت و از همه مهمتر نوسانات قیمت که وابسته به شرایط بازار ، نرخ روزانه ارز و همچین عرضه و تقاضا دارد و همچنین محل نصب ایزوگام و متراژ و مساحت محل نصب و اجرا ، شرایطی را به وجود آورده است که لازم است قبل از ثبت سفارش و خرید ایزوگام حتما قیمت ایزوگام مورد نیاز خود را از یک منبع معتبر و با تجربه استعلام نماییم تا با مشکلات بعدی و متضرر شدن و پرداخت هزینه بیشتر روبرو نشویم .

استعلام آنلاین قیمت ایزوگام

استعلام قیمت ایزوگام ،امروزه با وجود بسترهای متفاوت ارتباطی و انتقال اطلاعات نظیر اینترنت و تلفن همراه می توانید خیلی راحت و آسان بصورت آنلاین و برخط قیمت دقیق ایزوگام مورد نیاز خود را با نصب و بدون نصب استعلام نمایید . در وب سایت ایزوگام سپهر این امکان برای شما مهیا شده است .

کافیست قبل از خرید و ثبت سفارش از طریق شماره تلفن های موجود و یا با استفاده از پیام رسان واتساپ با مشاورین ایزوگام سپهر تماس بگیرید . همکاران ما ضمن معرفی نوع و برند ایزوگام مورد نیاز شما ، دقیق ترین قیمت روز انواع ایزوگام را به اطلاع شما خواهند رساند .

لیست قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان را از ایزوگام سپهر نمایندگی ایزوگام بام گستردلیجان در تهران دریافت نمایید . همکاران ما ضمن انجام خدمات مشاوره بصورت کاملا رایگان ، آماده اند تا با بازدید کارشناسی رایگان از محل شما را از هزینه تمام شده انواع عایقکاری ساختمان مطلع نمایند .

لیست جدیدترین و بروز ترین قیمت انواع ایزوگام دلیجان را با تخفیف بسیار ویژه و نصب و احرا توسط شرکت ایزوگام سپهر با ضمانت نامه کتبی ده ساله می توانید از ما بخواهید . کافی ست تا نام قیمت ایزوگام را در مروگر گوگل جستجوکنید .

ارسال پاسخ

تماس با ما مشاور آنلاین